خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین:

ایران اسلامی خواهان صلح ، ثبات و آرامش در تمام جهان است

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ایران اسلامی خواهان صلح ، ثبات و آرامش در تمام جهان بوده و این مهم یکی از آرمان ها و اهداف تشکیل این نظام الهی است.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۳۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان افزود: حاصل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیروزی در مذاکرات هسته ای بود.

وی گفت: 36 سال مقاومت ایران اسلامی و وجود تحریم ها و توطئه های دشمن علیه کشورمان به تمام دنیا ثابت کرد ما دنبال جنگ افروزی در منطقه نبوده و خواهان صلح هستیم.

وی اظهار کرد: مذاکرات هسته ای بعنوان بزرگترین مذاکرات در تاریخ بین الملل نشانه اقتدار، توان و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده که آمریکا قابل اعتماد نیست چرا که منافع خود را بر مصلحت دنیا ترجیح می دهد و نقشه های خصمانه اش در طول تاریخ نشان داده به دنبال دفاع از مظلوم نبوده و نیست.

خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: ملاک و معیار ما در عملیاتی کردن توافقات و جمع بندی مذاکرات هسته ای دیدگاه ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا ملت ایران، دولتمردان و تیم مذاکره کننده نیز منویات معظم له را سرلوحه اعمال و اقدامات خود قرار می دهند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به در پیش بودن سوم مرداد ماه سالگرد تخریب قبور بقیع توسط وهابیون گفت: متعصبان کوته فکر وهابی قبرستان بقیع و قبور مطهر مومنان صدر اسلام را به بهانه واهی از بین بردند.

وی افزود: بقیع زبان گویای اسلام و قبر مطهر چهار امام معصوم (ع) است و این حرکت وهابیون کفار دردناکترین حادثه تاریخ اسلام بود و منشا تفکرات وهابی اسلام آمریکایی و انگلیسی است که می خواهند نور خدا را فراموش کنند .

وی با اشاره در پیش بودن پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه سال 58 به امامت آیت الله طالقانی گفت: از برکات و دستاوردهای نظام اسلامی اقامه نماز جمعه است که بعنوان نماد وحدت و همبستگی ملی اجتماعی و سیاسی نظام است.

امام جمعه موقت قصرشیرین بیان کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و پایگاه هدایت و رهبری و هوشیاری مردم در برابر هجمه های دشمن است که می طلبد هرچه باشکوهتر برگزار شود.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز پیروزی عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: مرصاد در قرآن به معنای کمینگاه است و این عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه خط بطلانی به همه یاوه گویی ها و زیاده خواهی های دنیای استکبار کشید و بار دیگر توان بالای رزمندگان ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار