خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه مطرح کرد؛
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه عملیات مرصاد را موجب ثبات و پایداری نظام دانست و گفت: 45 بالگرد هوانیروز در این عملیات حضور داشت.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۳۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر یوسف قربانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با تبریک فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: این عملیات ثبات و پایداری نظام را تثبیت کرد.

وی منافقان را عامل اصلی آغاز عملیات مرصاد دانست و افزود: پشتیبانی ملت غیور ایران و رشادت‌های نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی موجب کشته شدن پنج هزار منافق، اسیر شدن یک‌هزار نفر از آنها و متواری شدن تعدادی فراوان دیگر شد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: 45 بالگرد هوانیروز جمهوری اسلامی ایران شامل بالگرد کبری، شنوک و جت رنجر در این عملیات منافقان که تا نزدیکی منطقه چهارزبر پشروی کرده بودند را به هلاکت رساندند.

این مسئول با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در عملیات مرصاد با کمترین امکانات با تمام توان در مقابل منافقان ایستادگی کردند، گفت: اقدامات شهید صیاد شیرازی نیز در طراحی این عملیات و اعزام هوانیروز برای شناسایی منطقه برای ایستادگی در برابر دشمن بسیار تاثیرگذار بود.

قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید هوانیروز کرمانشاه خلبان صفر پای‌خان، گفت: این شهید بزرگوار با انجام بیش از 55 ساعت پرواز عملیاتی نقش مهمی در پیروزی این عملیات داشت و لشکر 81 زرهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان نیز در عملیات مرصاد حضوری قدرتمند یافت.

به گفته فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه، امروز دنیای استکبار همواره در این اندیشه است که برای ملت‌های اسلامی جنگ‌های نیابتی را به‌وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه منافقان از زمان صدر اسلام تاکنون برای ضربه‌زدن به ملت‌های دینی و اسلامی وجود داشته‌اند، بیان داشت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌اند با شناسایی منافقان با تمام توان در برابر آنها ایستادگی کرده و ماهیت واقعی آنها را برملا کنند.

این مسئول اضافه کرد: منافقان در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با استکبار جهانی رژیم بعثی در راستای اقدامات تروریستی و به‌شهادت رساندن مردم متحد شدند.

قربانی با بیان اینکه اسلام و استکبار همواره در مقابل یکدیگر قرار دارند، افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با نیرنگ‌های بسیار درصدد ضربه زدن به ملت‌های اسلامی و از بین بردن اتحاد میان مسلمانان هستند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه به حضور ملت ایران اسلامی و پشتوانه آنها از ولایت‌فقیه اشاره کرد و گفت: ایمان راسخ و تقوای الهی مردم موجب هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن شد.

به گفته وی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت همواره توانسته‌اند با تمام توان از مرزهای نظام اسلامی دفاع کرده و اجازه تجاوز به ذره‌ای از خاک ایران اسلامی از سوی دشمنان را نخواهند داد.

ارسال نظرات