حجت الاسلام علیرضا حسنی :امریکا و استکبار و آنهایی که ۳۶ سال در مقابل این ملت رشید ایستادند بدانند ؛ این توافق چه امضا بشود چه نشود به تعبیر رهبر معظم انقلاب ؛ بحث استکبار ستیزی ما ریشه در قران دارد و جزء ذات انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه، حجت الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز وحدت بخش این هفته با اشاره به برجام هسته ای به بیانات نورانی مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید اشاره کرد و افزود : در مساله برجام و برنامه جامع هسته ای و هر چیزی که در این رابطه گفته شود ؛ پرچم دار این انقلاب یعنی مقام معظم رهبری ، سریح و روشن ، کامل و وافی بر آن تاکید کرده است .

حجت الاسلام علیرضا حسنی با بیان اینکه فرمایشات نورانی رهبر عظیم الشان انقلاب در حقیقت حرف همه ملت ماست گفت : شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی این برجام را چیزی که الان به عنوان توافق مطرح می شود ولی امضا نشده است ؛ باید کلمه به کلمه ، با دقت و با وسواس بررسی کنند.

خطیب جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه ما هنوز هم به طرف های مقابل اعتمادی نداریم چرا که مهمترین کسی که مقابل ما ایستاده است شیطان بزرگ می دانیم تصریح کرد : ممکن است با وسوسه ها و بعضی از فریب ها خواسته باشند بعضی نکات را که جزء خطوط قرمز که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند را دور بزنند.

وی خاطرنشان کرد : مجلس شورای اسلامی و امنیت ملی تمام راهها که بهانه به دست دشمن دهد را باید با دقت بررسی کنند تا خطوط قرمز زیر پا گذاشته نشود و ملت ما را دور نزنند.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد : امریکا و استکبار و آنهایی که ۳۶ سال در مقابل این ملت رشید ایستادند بدانند ؛ این توافق چه امضا بشود چه  نشود به تعبیر رهبر معظم انقلاب ؛ بحث استکبار ستیزی ما ریشه در قران دارد و جز ذات انقلاب است.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه بعضی از داخلی هایی که در قضایا می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و چهره آمریکا را برای مردم بذک کنند که مردم زشتی ها و پلشتی ها و توطئه هایی که علیه این ملت کرده اند را فراموش کنند گفت : اما اینها بدانند روز به روز در این کشور امام زمان ، در زیر سایه حکومت دینی و قرآن تا زمانی که امریکا دست از خوی استکباری اش بر ندارد و تسلیم حق نشود ؛ روز به روز ندای مردم ما مانند روز قدس از روز قبل بلندتر خواهد شد.

خطیب جمعه میبد با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بعنوان یک عبادت در میان ملت ما مطرح است گفت : این شعار همچنان محور اصلی سیاست های ملت بزرگ ایران در مجامع و محافل است .

امروز بدحجابی ضربه به دین و تیشه به ریشه اسلام است

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تجمع اخیر زنان در دفاع از حجاب ، عفاف و اعتراض به وضع بدحجابی در شهرستان میبد گفت : در جامعه دینی زشتی ها و پلشتی ، کم کاری ، گرانفروشی ، اختلاص ، رشوه و کم فروشی نباید وجود داشته باشد چرا که همه این ها منکر است و باید جلوی آن گرفته شود.

وی با بیان اینکه اما اگر در جامعه بدحجابی خودنمایی می کند و یک عده ای دانسته و ندانسته یکی از احکام قرآن را زیر پا می گذارد اظهار داشت : بدحجابی خلاف دستور قرآن است و مردم در برابر آن مسئول هستند .

حجت الاسلام حسنی با اظهار تاسف از بدپوششی بعضی از آقایان و نوجوانان و جوانان هم گفت : بعضی از جوانان هم توجه ندارند و با پوشش بد در خیابان ظاهر می شوند در حالی که لباس حاکی از شخصیت انسان است و انسان مومن باید شخصیت خود را حفظ کند.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: اما بدپوششی و بدحجابی میان خانم ها بیشتر نمایان است و آنهایی که دختر بزرگ در خانه دارند بدانند که امروز بدحجابی و بدپوششی ضربه زدن به دین و تیشه به ریشه اسلام است .

وی با اشاره به توطئه دشمنان از جمله نقشه های کشیشان مسیحی در خاموش کردن چراغ دین اسلام در عالم گفت : پاپ از میان ۷۰۰ پیشنهاد در این مورد یکی را و آن هم حضور زنان نیمه عریان مسلمانان در جامعه و در محیط های اجتماعی انتخاب کرده اند و گفته اند اگر بتوانیم زنان مسلمانان را نمیه عریان به خیابانها ، ادارات ، فروشگاهها ، فرودگاهها ، پارک ها و محیط های اجتماعی بکشانیم اصل دین اسلام و چراغ آن را توانسته ایم خاموش کنیم .

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد : بنابراین امروز خانمی که بدحجاب و بدپوشش به خیابان بیاید چه بداند و چه نداند در خاموش کردن چراغ دین نقش دارد ؛ امروز پدری  اگر دختر جوانش با پوشش بد به خیابان بیاید در تیشه زدن به ریشه دین نقش دارد.

وی افزود : بنابراین امر به معروف و نهی از منکر که حداقل تذکر لسانی و زبانی است وظیفه همه ماست و در هر جایی از کشور و شهر ما اگر کسی تذکر لسانی داد امر به معروف و نهی از منکر کرد هم مردم و هم دستگاههای ذی ربط مانند نیروی انتظامی ، ستاد احیاء و دستگاه قضایی باید حمایت کنند.

حجت الاسلام حسنی ، هشتم ماه شوال سالروز تخریب آثار دینی و گنبد و بارگاه ائمه مظلوم ما در بقیع ، مکه و مدینه از سوی فرقه بی اصل و ریشه وهابیت و رژیم پلید سعودی و عربستان در ۹۲ سال قبل را محکوم کرد و گفت : انسان وقتی به تاریخ پر از خیانت آل سعود و وهابیت به جهان اسلام نگاه می کند می بیند که با اسلام چه کردند و چقدر جنایت مرتکب شده اند.

امام جمعه موقت میبد در ادامه جنایت آل سعود در طول ۴ ماه اخیر علیه کشور فقیر ، مظلوم و بی پناهی مثل یمن ، از زمین ، هوا و دریا به جرم اینکه نمی خواهند نوکر آل سعود و امریکا و اسرائیل باشند و تخریب تمام زیرساخت های این کشور را از خوی وحشیانه این رژیم توصیف کرد و گفت : تخریب زیرساخت های این کشور فقیر و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان از صفحه تاریخی از رژیم صفاک و همپای با اسرائیل در مسأله کودک کشی است که وهابیت در طول حیات تاریخی خودشان برای عالم اسلام درست کرده اند.

ارسال نظرات