مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور آکروباتیک ژیمناستیک در خانه ژیمناستیک با برتری تیم های یزد ، اصفهان و آذربایجان غربی که توانستند در مجموع تیمی بترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان، مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور آکروباتیک ژیمناستیک با حضور دکتر سیدنصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی ، جعفر درویش زاده رییس ، فرامرز سنگینی دبیر فدراسیون و همچنین یورو گلیاک مدرس اوکراینی آکروژیم در خانه ژیمناستیک با برتری تیم های یزد ، اصفهان و آذربایجان غربی که توانستند در مجموع تیمی بترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند به پایان رسید.
ورزشکاران تیم استان یزد را بهزاد طالعی اردکانی، محمدعلی اکبریان اردکانی، علی صادقیان، محمدامین آخوندزاده، مجتبی صادقی و مهدی دهقان تشکیل داده بودند که در مجموع تیمی در جایگاه نخست ایستادند و امتیاز ۱۲۱/۵ را کسب کردند.
استان اصفهان نیز متشکل از دانیال فروغی، احسان خردمندنژاد، مهیار مصفی، جواد کاظمی، رئوف داری ساری و امیرحسین سردشت بود که در مجموع تیمی ۱۲۰/۵ امتیاز را بدست آورد و در جایگاه دوم بایستد.
همچنین تیم استان آذربیجان غربی که تشکیل شده بود از ساسان عباسی، احد محمدی، بهنام لطفی، سینا گنجی، سینا محمدیان و محمد عبدالله موسی توانستند با کسب امتیاز ۱۱۴/۳ مقام سوم مجموع تیمی را از آن خود کنند.
در مجموع گروه های ۲نفره نیز استان یزد با امتیاز ۶۱/۲مقام اول ، اصفهان با امتیاز ۵۹/۶ دوم و تیم های آذربایجان شرقی و فارس با امتیاز ۵۷/۲ توانستند مشترکاً در جایگاه سوم قرار گیرند.
همچنین در مجموع گروه های ۴ نفره استان اصفهان با ۶۰/۹ امتیاز توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و تیم های یزد و سمنان با ۶۰/۳ امتیاز در جایگاه مشترک دوم قرار گیرند.
لازم به ذکر است تیم دونفره استان یزد که توانسته مقام اول این مسابقات را کسب کند متشکل از ورزشکاران شهرستان اردکان آقایان بهزاد طالعی و محمدعلی اکبریان می باشد.
منبع: اردکان خبر

ارسال نظرات