خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

نقش بی نظیر "خون شهدا" و" دفاع مقدس" در موفقیت هسته ای

حجت الاسلام عابدینی،دانش هسته ای دانشمندان، خون شهدا، دفاع مقدس، رهبری ولایت، دعای خیر مردم را از عوامل موفقیت های تیم مذاکرات هسته ای عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه باید به اندازه ای با اهمیت است که باید برای آن کاار را تعطیل کرد چرا که زمانی که دغدغه انسان نماز باشد خداوند به زندگی هریک از ما برکت عطاء خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید رسانه های گروهی اهمیت نماز جمعه را تبلیغ کنند افزود: از وظایف خطیب جمعه این است که در این نماز، اقشار مردم را از امور سیاسی مطلع کند تا آنان در مسیری صحیح هداست شوند.

نماز جمعه محل آگاهی رساندن مردم از ترفندهای دشمنان است

این مقام مسئول بیان کرد: نماز جمعه بهترین مکان برای آگاهی رساندن مردم از ترفندهای دشمنان است به دلیل اینکه اگر در چنین تربیونی جنایات اسرائیل مطرح نمی شد این دشمن ستمگر بیش از پیش طغیان می کرد.

به محیط زیست توجه ویژه ای شود 

به گفته عابدینی، اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد که باید از این، مجتهد بزرگواربه نیکی یاد شود.

وی موضوعاتی همچون معاد، معرفت دینی و راز احدیت را در خطبه اول و مناسبت ها را در خطبه دوم از موضوعات مهم یک نماز جمعه کامل دانست و گفت: در سیل اخیری که در استان رخ داد، دو نفر از شهروندان قزوینی جان خود را از دست دادند که باید در زمینه بحران ها را بهتر مدیریت کرد.

امام جمعه استان قزوین ادامه داد: امروزه تجاوز به حریم و بستر رودخانه محیط زیست را در معرض آسیب قرار داده است از سوی دیگر شایسته است پلیس ها با مدیریت سفرها را کنترل کنند تا کمتر دچار مشکل شوند.

نقش بی نظیر خون شهدا و دفاع مقدس در موفقیت هسته ای

وی دانش هسته ای دانشمندان، خون شهدا، دفاع مقدس، رهبری ولایت،  دعای خیر مردم را از عوامل موفقیت های تیم مذاکرات هسته ای دانست و اظهار کرد: اقتدار دانشمندان هسته ای سبب شد تا کشورهای قدرتمند هسته ای با ما گفتگو کنند در این میان ، گوشزدها و رهنمودهای رهبری  بسیار در این زمینه ،تاثیر گذار بود.

عابدینی خواستار شد: اقشار مردم به نماز جمعه اهمیت دهند به دلیل اینکه با شرکت در آیین مذهبی و سیاسی از ثواب الهی در یک جایگاه مشترک برخوردار خواهند شد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها