امام جمعه بافق گفت: نماز جمعه مرکز وحدت، انسجام و هم دلی مردم است و امام جمعه باید مردم را با هر دیدگاهی که دارند به هم وصل کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۵۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق گفت: در سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب با حکم امام، آیت الله طالقانی به عنوان اولین امام جمعه تهران منصوب شدند و اولین نماز جمعه توسط این عالم مبارز و مجاهد برگزار شد.

امام جمعه بافق افزود: نماز جمعه مرکز وحدت، انسجام و هم دلی مردم است و امام جمعه باید مردم را با هر دیدگاهی که دارند به هم وصل کند و این وحدت را در جامعه ایجاد کند .

وی افزود: انتخاب امام جمعه یک مسئله حکومتی است و در اختیار ولی فقیه است. نماز جمعه یک آئین عبادی سیاسی است و ان شاء الله ما ائمه جمعه در راستای اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

خطیب جمعه بافق به ۸ شوال سالروز تخریب بارگاه ائمه توسطه آل سعود اشاره کرد و گفت : متاسفانه خاندان آل سعود را علمای وهابی خط می دهند و وهابیت وابسته به آمریکا هر مکان منتسب به ائمه اطهار را تخریب کردند.

سلیمانی به دیدار وزرای کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اشاره و اینگونه بیان کرد: امام خامنه ای فرمودند تنها راه مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی حفظ وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی می باشد.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر خطاب به تیم مذاکره کننده و دولت فرمودند چه توافق بشود و چه نشود شما اجرتان پیش خداوند محفوظ است و اگر آمریکا رجز خوانی می کند برای بدست آوردن افکار عمومی مردم کشورش است. ما از مردم مظلوم یمن و جبهه مقاومت و لبنان و هر کس در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم ایستادگی کند حمایت خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخوایم داد.

 

ارسال نظرات