شکست مقاومت البرز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر شهروند ساری شکست خورد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۷۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم مقاومت البرز  در هفته سوم لیگ برتر فوتسال مهمان تیم شهروند ساری بود و در پایان با نتیجه 6 بر 3 مغلوب این تیم شد.

در این دیدار که با حضور پنج هزار تماشاگر برگزار شد در دقیقه چهار  نادر حنیفی توانست دروازه تیم شهروند را برای بار نخست باز کند.

در ادامه در دقیقه 9 بازی سهیل خلیلی با یک شوت سرکش توپ را در گوشه دروازه شهروند ساری  قرار داد تا نتیجه دو بر صفر به نفع نماینده البرز رقم زده شود.

امیرحسین رسولی بازیکن جوان تیم شهروند ساری در دقیقه 12 این بازی توانست یکی از دو گل خورده تیم شهروند ساری را جبران کند.

در دقیقه 16 این مسابقه تیم شهروند ساری با ضربه بغل پای سعید بلباسی به گل رسید و نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

تیم مقاومت البرز که پنج خطا شده بود تیم شهروند از این موقعیت استفاده کرد و در دقیقه 17 بازی طاها مرتضوی از روی نقطه دوم، پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا نتیجه سه بر دو به سود تیم میزبان رقم زده شود. پس از دو دقیقه و یک دقیقه به پایان نیم اول باز هم نادر حنیفی توانست گل سوم تیمش و گل دوم خود را وارد دروازه تیم شهروند ساری کند تا دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این شهروند بود که از موقعیت میزبانی خود استفاده کرد و توانست در دقیقه 12 توسط طاها مرتضوی گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 17 امیر حسین رسولی و دقیقه 18 طاها مرتضوی توانستند دو گل دیگر به تیم میزبان بزنند تا در نهایت تیم شهروند با نتیجه پرگل 6 بر 3 بر نماینده البرز به پیروزی دست پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار