به همت تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(عج)؛

جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعان حرم در اهواز برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعان حرم به همت تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(عج) در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۷۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای مدافعان حرم به همت تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(ع) استان خوزستان به مدت دو روز در اهواز برگزار شد.

ایمان ممبینی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(عج) درباره برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره فرهنگی و ورزشی که برای اولین بار در سطح استان و کشور برگزار شد، ورزشکاران نواحی بسیج استان در رشته های کشتی، کاراته، تکواندو، تیراندازی، تنیس روی میز و دو و میدانی در رده برادران با هم به رقابت پرداختند.

ممبینی اظهار داشت: در پایان این جشنواره، در رشته کشتی تیم های امیدیه، شوشتر و دزفول مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در کاراته رامهرمز اول شد و ناحیه امام علی(ع) اهواز و ایذه دوم و سوم شدند. در تکواندو نیز تیم های آبادان، شوشتر و دزفول در جایگاه اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در دو و میدانی که در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار شد، در رده نوجوانان تیم گتوند الف قهرمان شد و خرمشهر و پایگاه استعدادیابی سپاه حضرت ولی عصر(ع) در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در رده جوانان مسابقات دو و میدانی نیز تیم های ایذه، خرمشهر و گتوند الف، اول تا سوم شدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(ع) تصریح کرد: در رقابت های تنیس روی میز نیز پایگاه هئیت تنیس استان خوزستان به قهرمانی رسید و ایذه و دزفول در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.در نهایت در رشته تیراندازی تیم آبادان روی سکوی اول قرار گرفت، ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز دوم و دزفول سوم شدند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعان حرم با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و مسئولین سپاه استانی و مدیران اداره کل ورزش و جوانان پنج شنبه گذشته در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال چشمگیر ورزشکاران همراه بود، خانواده های مدافعان حرم به شرکت کنندگان و مدعوین خیر مقدم گفتند و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(ع) نیز به عنوان سخنران برنامه مطالبی را ارائه کرد.

سردار شاهوارپور اظهارداشت: نقش ورزش در سلامت جسمی و روانی جامعه از کاردکردهای اصلی آن می باشد.نقش فرهنگی ورزش در معرفی الگوهای مناسب و نشر ارزش ها از مسائل غیرقابل انکار در این حوزه است.

ارسال نظرات