امام جمعه نیر خطاب به رییس جمهور: مردم نیر مظلومترین مردم هستند

امام جمعه نیر با انتقاد از لغو شدن سفر معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان گفت: مردم نیر مظلومترین مردم بوده و سزاوار این بی مهری ها نیستند.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۰۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر از پیروزی سیاسی و دیپلماتیک دولتمردان تشکر کرد و این موفقیت را تبریک گفت و خطاب به رییس جمهور گفت: مردم نیر مظلومترین مردم هستند و با وجود مشارکت بالای سیاسی در انتخابات و حضور 84 درصدی در پای صندوق های رای و سایر صحنه های سیاسی و ملی کشور، این مردم لبایق و سزاوار بی مهری نیستند و در سفر ریس جمهور به استان اردبیل،وزرای دولت در مراکز شهرستان ها حضور یافتند به جز شهرستان نیر!

وی با انتقاد از لغو شدن سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان نیر گفت: باید برنامه ریزی سفرها باید به صورت عادلانه صورت پذیرد و معاون اول رییس جمهور چندین ساعت در یک شهرستان وقت گذاشته ولی نباید 10 دقیقه برای شهرستان نیر وقت بگذارد؟!

خطیب جمعه نیر افزود: این حرکات با عدالت محوری همخوانی ندارد و باعث ناامید شدن مردم منطقه می شود و انتظار می رود بیش از این در حق مردم نیر اجحاف نشود.

حجت الاسلام مقدسیافزود: در حالی که زمان زیادی از راه اندازی فرستنده های دیجیتال در شهرستان نیر نمی گذرد اما اختلال در دریافت این شبکه موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: برای چندمین بار است که به انعکاس این مشکل در سطح شهرستان پرداخته شده ولی اقدام چندانی در این خصوص از سوی مسئولین صدا و سیما صورت نگرفته است.

امام جمعه نیر در ادامه با اشاره به فضیلت های شرکت در نماز جمعه گفت: نمازجمعه، از شیوه های زیبا و دلپذیر عبادت به شمار می رود که از سوی دین مبین اسلام به منظور تحقق آرمان های اجتماعی، تشریع گردیده است. نمازجمعه علاوه بر اهداف عبادی و تربیتی، رویکردی به حکمتها و مصلحتهای اجتماعی هم چون وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف و صلح و همزیستی دارد.


ارسال نظرات