نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نمین با تخریب دیگر نمایندگان، خبر از عزل و نصب‌های مسئولان نمینی توسط فرماندار جدید داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع نمین اظهار کرد: ملت باید برای افزایش ظرفیت شغلی، رونق و تحقق حماسه اقتصادی مورد تأکید رهبری به مسئولان و مردم، افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که دولت را برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر کمک کنند.

وی گفت: مردم نباید کسانی را انتخاب کنند که تا با انتصاب مسئولی برای آموزش‌وپرورش، به‌جای مرتفع ساختن مشکلات معلمان، در امورات دیگر ادارات و نهادها سرک کشیده و شیطنت کند.

وی افزود: از استاندار اردبیل و اداره‌های کل استان درخواست کرده‌ام که نیروهای بومی و در شأن مردم نمین جذب کنند.

پیرمؤذن بیان کرد: نمین و عنبران بهترین نقطه از اقصی نقاط کشور بوده که وحدت و برادری در آن زبان زد عام و خاص است.

وی گفت: نمین شاهد روی کار آمدن فرمانداری بود که درصدد بود تا این صمیمت و وحدت بین شیعه وسنّی منطقه را از میان بردارد و هر فرد دیگری که چنین هدفی داشته باشد برکنار خواهد شد.

وی افزود: فرماندار جدید نمین در هفته پیش رو منصوب خواهد شد و وی نیز بخشداران جدید نمین را انتخاب خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار جدید با عزل و نصب مسئولان شهرستانی، امورات را با قدرت هر چه تمام‌تر پیش خواهد برد.

ارسال نظرات