استفاده جناحی از توافق هسته ای ممنوع

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: توافق هسته ای متعلق به همه ملّت و احزاب و گروه هاست، هیچ گروه و جریان سیاسی، نباید از این موضوع استفاده جناحی کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نهضت روشنگری سیاسی با حضورحجت الاسلام المسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) و هادیان سیاسی برتر استان برگزار شد.

حجت الاسلام سرافراز در سخنان خود با تأکید بر صدق وعده الهی در یاری کردن مؤمنین و واگذاری حکومت زمین به بندگان صالح خود به آیاتی از جمله آیه یکصدو پنج سوره انبیاء، آیه پنج سوره قصص و پنجاه و پنج سوره نور اشاره کرد وگفت: خداوند بیانیه و امری محتوم را صادر کرده که حتما وارثان حکومت در زمین، بندگان صالح خداوند هستند. این وعده قطعی و امر قطعی خداوند است که وارثان حکومت در زمین بندگان صالح خداوند می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) با یاد آوری ماجرای حضرت داود(علیه السلام) در پیروزی بر لشگر جالوت اظهار داشت: خداوند وعده داده است که تحقق وعده الهی با استکبار ستیزی میسر است. مقابله با استکبار یک الزاماتی دارد که ایمان به خداوند و اخلاص کامل از آن جمله است و مظهر آن در آیه دویست و چهل و نه سوره بقره در خصوص حضرت داود (علیه السلام) آمده است، که پیروزی بر مستکبران زمانی محقق می شود که نظام سلطه در مد نظر ما ناچیز شمرده شود.البته نباید دشمن را نادیده بگیریم ولی نباید از هیمنه او بترسیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بر شمردن برخی مؤلفه ها در اجبار نظام سلطه به قبول مذاکرات و تسلیم در برابر ملت ایران ، گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، استقامت و ایستادگی مردم ایران اسلامی، توان بازدارندگی نظام اسلامی خصوصا نیروهای مسلح که با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده اند، جهاد علمی و ایثار دانشمندان هسته ای و توانمندی و امانتداری کلیه اعضای مذاکره کننده کشور در 12سال گذشته از عوامل رسیدن به این توافق می باشد.

سرافراز، عمل به شعار هم دلی و هم زبانی را از الزامات ایجاد وحدت در جامعه دانست و به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرهیز از دوقطبی کردن جامعه را ضرورت کشور در این برهه از زمان دانست.

وی، افزود: همه در این موضوع توافق هسته ای، سهیم هستند و هیچ گروه و جناحی نباید از این موضوع استفاده جناحی کند.این توافق هسته ای متعلق به همه ملت و احزاب و گروه هاست.

این مقام مسئول، تقدیر از زحمات تیم های مذاکره کننده هسته ای در تمام سالهای گذشته را وظیفه دینی و انسانی دانست و تأکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، متن توافق نامه باید سیر مراحل قانونی را بگذارند و چه تصویب بشود و چه تصویب نشود، روحیه استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان بزرگ اسلام و مسلمین و در رأس آنها آمریکا، هیچ تغییری نخواهد کرد.

ارسال نظرات