فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: در چهارمین مجمع خیرین بسیج سازندگی سپاه فومن، 300 میلیون ریال کمک از سوی خیرین برای خرید مصالح ساختمانی جهت ساخت 4 مسکن محرومین در این شهرستان تامین اعتبار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۸۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار علی توشه در چهارمین مجمع خیرین بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن از تامین اعتبار خرید مصالح ساختمانی برای ساخت 4 مسکن محرومین خبر داد و اظهار کرد: در چهارمین مجمع خیرین بسیج سازندگی سپاه فومن، 300 میلیون ریال کمک از سوی خیرین برای خرید مصالح ساختمانی جهت ساخت 4 مسکن محرومین در این شهرستان تامین اعتبار شد.

وی با تجلیل از همت والای خیرین شهرستان فومن تصریح کرد: تاکنون 21 واحد مسکن محرومین به همت خیرین در سطح شهرستان فومن به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به در حال ساخت بودن 4 مسکن محرومین طی سال جاری در این شهرستان گفت: با تکمیل این 4 واحد، تعداد واحد مسکن محرومین به 25 باب می‌رسد و الحمدالله در سطح استان برترین جایگاه را دارا هستیم.

سرهنگ توشه یادآور شد: تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم این خدمت را به افراد محروم جامعه برسانیم؛ افرادی هستند که توان پرداخت تسهیلات را هم ندارند و ما بحمدالله توانسته‌ایم در این عرصه توفیقات خوبی کسب نماییم.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات در غالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به متقاضیان واگذار خواهد شد خاطرنشان کرد: امسال هم در عرصه اقتصاد مقاومتی از تولید کنندگان بسیجی، حمایت‌های لازم را بعمل می‌آوریم.

ارسال نظرات