مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج اردبیل :

اعزام 2000 نفر از بسیجیان اردبیل به مناطق عملیاتی شمال غرب

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج اردبیل از اعزام 2هزار نفر از بسیجیان این استان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۹۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ،سرگرد صالح زارعی  با اشاره به برگزاری جلسه در خصوص اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور گفت: دومین جلسه ستاد راهیان نور سپاه اردبیل با حضور فرماندهان نواحی و اعضای ستاد راهیان نور به ریاست معاون اجرایی سپاه استان برگزار گردید و در این جلسه ضمن بررسی معایب و محاسن اردوهای سال 93 بر تقویت نقاط قوت و رفع معایب موجود تاکید گردید .
 
 
وی تاکید کرد:در این جلسه برنامه ریزی لازم برای اعزام اردوهای راهیان نور شمال غرب انجام شد و مقرر گردید که پس از مشخص شدن محل اسکان توسط سپاه میزبان یعنی سپاه شهداء آذربایجان غربی، اعزام به این مناطق در اسرع وقت شروع شود .
 
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نظر دارد تعداد 2000 نفر از بسیجیان برادر و خواهر را در طول تابستان جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام نماید .
 
زاعری گفت: در راستاي استقلال ارزش‌هاي دفاع عاشورايي و ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس نقش تاثير‌گذاري در تعالي اجتماعي دارد.
 
 
وی افزود: عملياتي شدن برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است.
 
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج ادربیل تاکید کرد: يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده به گونه‌اي كه مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.
 
 
زاعری با تاكيد بر نقش انكار ‌ناپذير حركت راهيان نور در پيوند نسل جديد با نسل جنگ تحميلي و آشنايي جوانان با واژه‌هاي عشق، ايثار و از خودگذشتگي ضرورت استمرار برپايي اردوهاي راهيان در ايام مختلف سال به ويژه‌ ايام نوروز با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره حماسه‌آفرينان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌هاي پاك اسلامي را خواستار شد.
 
منبع کوله بار
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات