با توجه به آغاز زمان اوج سفرهای راهیان نور به استان کرمانشاه، 100 نفر از خادمین الشهدای خواهر و برادر این استان آمادگی خود را جهت خدمات رسانی به زائرین راهیان نور اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۱۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، جلسه توجیهی با حضور خادمین الشهدای استان کرمانشاه جهت آمادگی برای اعزام به  اردوگاهها و محل های اسکان و یادمان های راهیان نور برگزار شد.
 
در این جلسه سرهنگ یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه ضمن تقدیر از فعالیت های این خادمین تقدیر اظهار داشت: فعالیت های خادم الشهدا تأثیر گذاری بسیار زیادی در اردوهای راهیان نور دارد.
 
 وی با تاکید بر اینکه خادمان شهدا با رفتار خود می‌توانند راه شهدا را به نسل جدید انتقال بدهند، تصریح کرد: خادمان شهدا وصیت‌نامه شهدای گران‌قدر را مطالعه کنند و سیره ی زندگی شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.
 
این مسئول اظهار داشت:با توجه به آغاز زمان اوج  سفرهای راهیان نور به استان کرمانشاه در فصل تابستان، اعزام خادم الشهدا به اردوگاه ها و محل های اسکان و یادمان های راهیان نور در دوره های 10 تا 5  روزه صورت می گیرد.
 
گفتنی است  در این جلسه 100 نفر از خادمین الشهدای خواهر و برادر آمادگی خود را جهت استقبال و خدمات رسانی از زائرین راهیان نور اعلام کردند و در پایان جلسه سرهنگ یوسفی راد از اعزام خادمین الشهدا به مشهد مقدس برای تقدیرمعنوی از فعالیت های آنان خبر دادند.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/
ارسال نظرات