اجرای طرح سفیران صبح در مساجد مشگین شهر

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در جلسه کمیته احیاء نماز صبح شهرستان مشگین شهر از اجرای طرح سفیران صبح (اقامه نماز صبح ) در مساجد شهرستان مشکین شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۱۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، اولین جلسه کمیته احیاء نماز صبح مساجد شهرستان مشکین شهر با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه سلمان نور محمدی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مشگین شهر به ارائه گزارشی از وضعیت اقامه نماز در ادارات و مساجد شهرستان پرداخت.

شكر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در این جلسه در خصوص طرح برگزاری نماز صبح در مساجد شهرستان مشکین شهر با عنوان ((سفیران صبح )) و چگونگی اجرای آن پرداخت و خواستار هماهنگی تمامی اعضا برای اجرای بهتر طرح سفیران صبـح در شهرستان مشکین شهر شدند.

وی هدف از اجرای طرح سفیران صبح را احیاء و رونق بخشی نماز صبح در مساجد عنوان کرد و گفت: در خصوص برگزاری این طرح، كمیته ای از ادارات اوقاف و امورخیریه، تبلیغات اسلامی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و ... با دبیری ستاد اقامه نماز و زیرنظر امام جمعه شهرستان تشکیل و نظارت می شود.

وی در ادامه اجرای این طرح را زمینه سازی در جذب حداكثری همسایگان مساجد و تجلیل از ائمه جماعت، خادمین، هیات امنا و نمازگزاران عنوان كرد.

در این جلسه مـقرر شد جلسه ای با حضور هیئت امناء و امامان جماعت مساجدی که در آن ها نماز صبح برگزار خواهد شد برگزار گردد و نسبت به توجیه آن ها اقدام شود.

ارسال نظرات