رقابت 483 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان

آزمون ورود به حرفه ی مهندسان، کاردانان و معماران تجربی سازمان نظام مهندسی با حضور نزدیک به 500 نفر در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، به میزبانی شهرستان مشگین شهر 483 نفر در آزمون ورود به حرفه ی مهندسان، کاردانان و معماران تجربی سازمان نظام مهندسی برای کسب پروانه اشتغال در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه و جمعه با هم به رقابت پرداختند.

شهرام توحیدی مسئول برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرستان مشگین شهر گفت: با توجه به پی گیری های مکرر اداره راه و شهرسازی شهرستان مشکین شهر، این شهرستان مجوز برگزاری آزمون مورد نظر را از اداره کل راه و شهرسازی گرفت و 483 نفر از مهندسان در این آزمون به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این آزمون را ارزیابی مهندسان و کیفی سازی عملیات های عمرانی عنوان کرد و گفت: این آزمون در سال جاری همزمان در 41 شهر کشور از جمله 31 مرکز استان و 10 شهر بزرگ کشور برگزار شده بود که شهرستان مشگین شهر نیز از جمله شهرستان های محل برگزاری آزمون می باشد.

وی با بیان این که بیش از 530 نفر عضو رسمی سازمان نظام مهندسی مشگین شهر وجود دارد افزود: متقاضیانی که بتوانند امتیاز لازم در این آزمون را کسب کنند ، پروانه اشتغال دریافت کرده و به جمع مهندسان رسمی شهرستان افزوده می شوند.

وی تصریح کرد: نتایج آزمون تا دو ماه دیگر از طریق سایت رسمی اداره کل راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.


ارسال نظرات