امام جمعه موقت كوثر گفت: مسئولين دلسوز بايستي با در نظر گرفتن موقعيت حساس ايران اسلامي در برابر تهديد هاي غرب؛ به فكر ايجاد اشتغال پايدار و كارآفريني نسل جوان باشند.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۵۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام محمدي، امام جمعه موقت کوثر در خطبه هاي امروز نماز جمعه شهرستان كوثر با اشاره به وظيفه و مكلف بودن مسئولين دلسوز ايران اسلامي نسبت به ايجاد كارآفريني براي نسل جوانان اظهار كرد: مسئولين دلسوز بايستي با در نظر گرفتن موقعيت حساس ايران اسلامي و تهديد هايي كه امروزه غرب براي جوانان اين مرز و بوم تدارك ديده است؛ به فكر ايجاد اشتغال پايدار و كارآفريني نسل جوان باشند؛ چرا كه عليرغم اينكه بيكاري انواع آسيب هاي اجتماعي را براي اين قشر از جامعه رقم ميزند؛ مهاجرت، اعتياد، طلاق و ... را هم براي جامعه در برخواهد داشت.

وي در ادامه با بيان اينكه احياي اقتصاد مقاومتي در جامعه علاج رهايي مملكت از ركود و تحريم است افزود: مسئولين و مردم در سال همدلي و همزباني با همكاري يكديگر در راستاي محقق ساختن اقتصاد مقاومتي تلاشي بيش از پيش را انجام دهند و فرصت خودنمايي را به سرمايه هاي امروزه "جوانان و نوجوانان" دهند تا در كليه عرصه ها پيشرفتي افزون براي ايران اسلامي حاصل شود.

امام جمعه موقت كوثر در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ورود گردشگران و ميهمانان تابستاني به شهرستان كوثر از مسئولين اجرايي و خدمات رسان اين شهرستان خواست تا اماكن تفريحي و گردشگري شهرستان را در حد مطلوبي براي رفاه حال ميهمانان و گردشگران محيا سازند.

ارسال نظرات