رئیس اداره بهزیستی خلخال گفت: مردم خلخال امسال در حمایت از مددجویان و محرومان جامعه 154 میلیون تومان مشارکت مردمی داشته اند.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۶۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، پرویز مصطفایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال ضمن تبریک هفته بهزیستی به اهالی خیر و نوعدوست خلخال گفت: امسال مردم خلخال در یک همت مردمی بیش از 150میلیون تومان مشارکت مردمی در حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی داشته اند.

مصطفایی افزود: در روزهای گذشته نیز در عید سعید فطر مشارکت 35 میلیون تومان مردم خلخال ثبت شد و به دست نیازمندان و مستمندان جامعه رسید.

این مسئول با ارائه گزارش عملکردی یک ساله از خدمات اداره بهزیستی شهرستان خلخال به معلولین و مددجویان جامعه گفت: بیش از 45 واحد مسکونی در دو سال گذشته برای مددجویان ساخته شده و تحویل گشته و در سال جاری نیز 10 واحد در دست اقدام و ساخت می باشد.

مصطفایی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال گفت: درک وضعیت معلولین و مناسب سازی معابر یکی از اصلی ترین مشکلات معلولین و مددجویان بهزیستی است که شهرداری خلخال با ارائه برنامه‌ای در ساخت سازها مناسب سازی معابر را دنبال می کند.

وی حمایت های سازمان بهزیستی در چندین حوزه مختلف عنوان نمودو گفت: مرکز مداخله در بحران فردی و خانوادگی و اجتماعی فعال بوده و خدمات اورژانس 123 در قالب مشاوره های تخصصی به خانواده ها همچنان دائر است و بهزیستی خلخال در تلاش است تا با ارائه خدمات مطلوب در کاهش آسیب های ا جتماعی از جمله طلاق ، دختران فراری ، بزهکاری و سایر موارد نقش موثر خود را ایفا نماید.

این مسئول به طرح بینایی و شنوایی سنجی توسط اداره بهزیستی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از دو هزار و پنجاه جلد دفترچه خدمات درمانی به مددجویان اداره بهزیستی ارائه شده است.

مصطفایی در بخش پایانی سخنان خودبا تقدیر از خیرین واقعی جامعه درحمایت از مددجویان گفت: بهزیستی شهرستان خلخال در قالب کمک های بلاعوض در ساخت مسکن مددجویی نیز نقش خود را ایفا ودر حدودچهار- پنج تا هشت میلیون تومان کمک های بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی خلخال در بخش پایانی سخنان خود نهاد حمایتی بهزیستی شهرستان را نیازمند توجه مسئولین استانی و شهرستانی عنوان کردو گفت: کارکنان زحتمکش این اداره نیز در خدمت مددجویان و مردم شهرستان خلخال هستند که خانواده‌های مددجو را همنوع خود دانسته و در خدمت به آنها لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد.

ارسال نظرات