خبرهای داغ:
شاه امیریان
نماینده ولی‌فقیه در فارس:
امام جمعه شیراز از حاکم شدن فرهنگ قران به عنوان نیاز اساسی جامعه یاد کرد و گفت :ما به حاکمیت قرآن و فرهنگ قرآن امروز ، دیروز و فردا نیازمند بوده و هستیم .
کد خبر: ۸۵۴۵۳۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، آیت الله اسدالله ایمانی شامگاه جمعه در آیین افتتاح سی و سومین دوره مسابقات قرانی افزود: چرا که به برکت فرهنگ قرانی پرده های تاریک فتنه و گرفتاری های که دشمنان برای انحراف انسانها ایجاد می کنند کنترل می شوند.

وی با اشاره به تاکیدات پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) افزود: نمی شود جامعه ای با قران و معارف بلند آن آشنا باشد و در مسیر ضلالت و گمراهی گام بردارد .

امام جمعه شیراز ادمه داد: و ان زمان که در کنار قران عترت قرار گرفته و مفسر قران واقع شود بدون شک جامعه از هر حیث و از هر جهت مصونیت لازم را بدست خواهد اورد.

وی در خاتمه خطاب به دانش آموزان برگزیده در این دوره از مسابقات گفت : امید است شما نونهالان و نوجوانان امروز و غنچه های تازه شکفته و امید فردای جامعه با آشنایی با قران بتوانید گام های اساسی در جهت رفع نیازمندی های کشور بردارید.

سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر برگزیده کشور عصر جمعه در شیراز گشایش یافت.

در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم دانش آموزان که برای نخستین بار در شیراز برگزار می شود یک هزار و 170 دانش آموز پسر در محل دانشگاه شیراز رقابت می کنند.

رقابت قرآنی یک هزار و 170 دانش آموز برگزیده دختر نیز هفتم مردادماه در شیراز شروع می شود.

دانش آموزان شش پایه تحصیلی دوره های اول و دوم متوسطه دراین دوره از رقابت ها در رشته های تفسیر، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و نماز به رقابت می پردازند.

دانش آموزان برگزیده قرآنی کشور نیز در راهپیمایی قرآنی از میدان شاهزاده قاسم تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شرکت کردند.

در این دوره از مسابقات، از هر رشته و هر پایه پنج نفر به عنوان رتبه های اول تا پنجم کشوری معرفی و به صورت ویژه تقدیر می شوند که در مجموع 150 دختر و 150 پسر برگزیده در این رقابت ها را شامل می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها