امام جمعه پارس آباد با انتقاد شديد از نبود نظارت بهداشتي بر مراكز عرضه گوشت در اين شهرستان گفت: اگر شهروندي در نتيجه خوردن گوشت دچار بيماري شود، شبكه بهداشت و درمان شهرستان بايد پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۷۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب جمهوری اسلامی ایران این است که اتحاد، وحدت و همدلی مردم هر جمعه مقابل استکبار جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.

وي به اهميت اين آيين عبادي و سياسي پرداخت و گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی و پایگاه دینی و حکومتی ما است كه در احاديث و روايات از آن به عنوان حج فقرا ياد شده و خداوند نيز در قرآن صراحتاً به بندگانش دستور داده كه هر كاري كه در دستانشان هست زمين گذاشته و به سوي نماز جمعه بشتابند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده کشورمان برای تثبیت حقوق هسته‌ای، بر هوشیاری نسبت به بدعهدی طرف مقابل از جمله آمریکا تاکید کرد و گفت: درست است كه قطعنامه لغو تحريم كشورمان از سوي شوراي امنيت به تصويب رسيد اما بايستي به اين نكته توجه داشت كه شوراي امنيت و سازمان ملل مدتهاست كه جايگاه خود را در ميان كشورها از دست داده است.

رشادي با بيان اينكه شوراي امنيت دست نشانده آمريكا و سران غربي است، بيان كرد: اعضاي اين شورا با اينكه بارها بر عليه ايران انواع قطعنامه ها صادر كرده است، اما هرگز يك بار براي جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در كشتار مردم و كودكان فلسطين و غزه و تجاوز رژيم آل سعود به يمن قطعنامه اي صادر نكرد.

امام جمعه پارس آباد با تأکید بر اینکه شورای امنیت و سازمان ملل برخی قدرت‌های بزرگ به دنبال تأمین منافع اسرائیل در پرونده هسته‌ای ایران هستند، افزود: آن‌ها به دنبال خلع سلاح ایران هستند همان کاری که درست با کشور عراق کردند و ابتدا به بهانه تسليحات هسته اي به همه اطلاعات آن کشور دست یافتند و سپس حمله نظامی خود را آغاز کردند.

رشادي در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد شديد از نبود نظارت بهداشتي بر مراكز عرضه گوشت در اين شهرستان گفت: اگر شهروندي خداي ناكرده در نتيجه خوردن گوشت دچار بيماري شود، شبكه بهداشت و درمان شهرستان بايد پاسخگو باشد.

وي با بيان اينكه فرماندار و مدير شبكه بهداشت و درمان پارس آباد بايستي سريعا فكري به حال اين موضوع كنند، تصريح كرد: اگر مسئولان ذيربط توانايي كنترل بهداشت مراكز عرضه گوشت را ندارد بهتر است كنار كشيده تا ما تكليف خودمان را بدانيم.

امام جمعه پارس آباد با انتقاد از تبلیغات زودهنگام بعضی از نامزدها و کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در اين شهرستان گفت: با وجود اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری برگزار می شود اما برخي كانديداها از هم اکنون با دیدارها و حضور خویش در مراسمات اجتماعی و سیاسی بیش از پیش خود را در فضای جامعه نمایان ساخته اند كه اين انجام فعالیت‌های تبلیغی پیش از موعد مقرر آن غیرشرعی و غیرقانونی است.

رشادي به استفاده از اموال دولتی توسط برخي كانديداها براي تبلیغات اشاره کرد و از مسوولان خواست از در اختيار گذاشتن اموال دولتی برای تبلیغ كانديداها خودراي كنند.

وي همچنين با گرامي داشت هفته ی بهزیستی و تامین اجتماعی، از تلاش شبانه روزي كاركنان و پرسنل اين دو مجموعه در راستاي خدمت رساني به معلولين و خانواده هاي نيازمند قدرداني كرد.

ارسال نظرات