معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش گفت:‌ توانمندسازی افراد لازم‌التعلیمی که در زندان به سر می‌برند از جمله کارهایی است که مطابق تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۴۷۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌علی زرافشان در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها، اظهار داشت: سیاست وزارت آموزش و پرورش، آموزش، حتی برای یک دانش‌آموز است و امیدواریم خدماتمان را به تمام دانش‌آموزان کشور برسانیم که افراد حاضر در زندان‌ها نیز از جمله این افراد هستند.

وی با اشاره انسداد مبادی بیسوادی افزود:‌ مصوبه اخیر هیأت دولت راهگشایی بود تا بیسوادی انسداد یابد. همچنین مدیران مدارس در کنار آموزش دانش‌آموزان وظیفه باسوادی اولیای آنها را نیز عهده‌دار هستند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی افراد لازم‌التعلیمی که در زندان به سر می‌برند از جمله کارهایی است که مطابق تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها انجام خواهد شد. خانواده‌های زندانیان به ویژه فرزندان آنها نیز مورد توجه هستند و تا تامین نیازهای تربیتی،‌ مشاوره‌ای و پیگیری امور تحصیلی آن‌ها باعث توانمندی خانواده زندانیان می‌شود.

زرافشان بیان کرد:‌ تفاهمنامه آموزش و پرورش با سازمان زندان‌ها منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و برای پیشگیری از ورود افراد به زندان‌ها به دنبال این کار هستیم.

ارسال نظرات