پس از یک هفته همچنان اظهارات گستاخانه وزیر صهیونیست آلمانی در تهران هیچ بازتابی در رسانه‌های ...
کد خبر: ۸۵۴۵۵۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

هنوز چند روزی از شرط گستاخانه‌ی معاون صدر اعظم آلمان برای روابط اقتصادی با ایران نگذشته بود که وی در خاک خودمان از آمادگی کشورش برای نابودی نیروگاه های هسته ای ایران خبر داد . زیگمار گابریل که در صدر هیئتی تجاری به ایران سفر کرده است پیش تر شرط گشایش در روابط اقتصادی ایران و آلمان را به رسمیت شناختن رژیم جنایتکار صهیونیستی دانسته بود اینبار در دیدار با استاندار اصفهان در هتل عباسی اصفهان ضمن تهدید و توهین گفت :« اگر ایران روزی بخواهد نیروگاههای هسته‌ای خود را تخریب کند، همان افراد خودمان که نخستین نیروگاه ایران را ساختند را برای خراب کردن به این کشور می‌فرستیم.»

هیچ کدام از این اظهارات توهین و تهدید آمیز در رسانه‌های حامی کودتای آمریکایی – اسراییلی سال 88 بازتاب نداشت . آن‌ها همچنان ذوق زده از حضور هیئت اقتصادی آلمانی در پی معجزات اقتصادی هستند!

روزنامه‌ی قانون یکی از همین ارگان های خبری است که ذوق بی وصفی از حضور هیئت تجاری آلمان دارد. قانون می نویسد:« معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان که اخیرا به تهران سفر کرده بود انتقادها به‌خصوص از محافل صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها به این سفر خود را رد کرد و از خود در برابر این انتقادها دفاع کرد. گابریل تصریح کرد که وی بر اساس شعار ارتباط به جای اختلاف عمل کرده است. من فکر می کنم که این رویکردی معقول است. بعد از توافق هسته ای تاریخی، با این دیدار برای ایران این مسئله مشخص شد که به صرفه است که کشوری تن به یک راه حل صلح آمیز برای یک مناقشه بدهد. . معاون صدر اعظم آلمان چند روز بعد از توافق هسته ای ایران با غرب در وین اتریش، به عنوان اولین سیاستمدار بلند پایه غربی همراه با نمایندگانی از بخش های اقتصادی آلمان به ایران سفر کرد.برخی منتقدان این انتقاد را به گابریل وارد کردند که خیلی زود به تهران سفر کرده است.وی افزود: به‌خصوص وظیفه وی کمک به اقتصاد آلمان است. از آنجایی که تحریم ها علیه تهران تنها به دلیل مناقشات اتمی تصویب شده بود با پایان این مناقشات این تحریم‌ها هم می تواند برطرف شود.»

گفتنی است آدرسهای مضحکی که نشریات ارگان کودتای آمریکایی اسراییلی 88 به 5+1 داده‌اند تا کنون باعث شده که جریان صهیونیسم جهانی ایران را کشوری تصور کند که به ولع توافق، آب از لب و دهانش جاری شده!

ارسال نظرات