خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نجاتگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی روز گذشته(جمعه 2 مرداد) و دو روز پیش از آن به هشت فقره حادثه امدادرسانی کرده و نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۷۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان شرقی، روز گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به پنج فقره حادثه امدادرسانی کردند که این حوادث شامل واژگونی پرشیا در محور مرند-پیام، سقوط پژو در کلیبر-روستای پیغان، برخورد پژو با وانت در اهر، مصدومیت کارگر در عون بن علی تبریز و برخورد موتور با نیسان در محور اهر بود.

در این حوادث نجاتگران پایگاه های شهید رحمت اله اوهانی مرند، یوزبند کلیبر، شهدای ارسباران اهر و شهدای گمنام عون بن علی تبریز ایفای وظیفه کرده و ضمن امدادرسانی به 17 تن حادثه دیده، چهار تن از مصدومان را به مراکز درمانی شهرهای مرند، کلیبر، تبریز و اهر انتقال دادند.

امدادرسانی به حوادث غرق شدگی و تصادف خودروها در آذرشهر و بستان آباد و اهر

همچنین نجاتگران پایگاه های امداد جاده ای شهید یوسف تبار آذرشهر و شیبلی بستان آباد و سامبوران جمعیت هلال احمر اهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته با انجام سه عملیات امدادی به هشت نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و دو نفر از مصدومان را به مراکز درمانی آذرشهر و بستان آباد منتقل کردند.

از حوادث مهم سه روز گذشته غرق شدن یک نفرروزچهارشنبه 31 تیرماه حوالی ساعت 14 در روستای ورگهان از توابع اهر در استخر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها