معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بافق:

نمی دانم چرا فکر می کنند اصلاح طلبم؟!/سخنرانی های ضیافت افطاری «مجمع حامیان فتنه» در بافق جز بر علیه نظام نبود

حجت الاسلام سعید ذاکری نیا یکی از دو روحانیونی است که مجمع حامی فتنه اصلاح طلبان او را به ضیافت افطاری خود دعوت کردند و وی از نقشه شوم و طرح فتنه آنها اطلاع نداشت.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۸۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: ضیافت افطاری مجمع حامی فتنه گران و اصلاح طلب بافق در 23 ماه مبارک رمضان در بافق برگزار شد.

در این مجمع که بانیان با انواع حیل افراد را دور خود جمع کرده بودند تا از طرح فتنه توسط یکی از تندروها و حامیان فتنه استان رونمایی کنند دو تن از روحانیون شهرستان حضور داشتند که تعجب مردم ولایتمدار بافق را بر انگیخت. به همین منظور خبرنگار بافق خبر جهت روشن شدن ابعاد این برنامه که هر روز مطالب تاسف بارتری بدست می آید با حجت الاسلام سعید ذاکری نیا معاون فرهنگی اداره تبلیغات بافق مصاحبه ای ترتیب داد.

وی گفت: سخنران این جلسه از بیت سید جواد حیدری آمده بود و من فکر می کردم کل روحانیون دعوت هستند ولی وقتی وارد جلسه شدم دیدم کسی از روحانیون جز بنده نیست.

 از دبیر مجمع اصلاح طلبان سوال کردم که گفت از روحانیون شهر دو تن دعوت شده اند.

وی ادامه داد: بنده بعد از مدت کوتاه برای اقامه نماز رفتم ولی چون خانواده ام  در جلسه بودند و برای آنها نیز دعوتنامه فرستاده بودند ناچاراً به مراسم آنها برگشتم.

این روحانی افزود: برایم سوال شده بود که چه عملی از من باعث شده تا آنها فکر کنند مواضع اصلاح طلبانه دارم در صورتی که مطیع رهبری هستم.

حجت الاسلام ذاکری نیا ضمن بیان اینکه سخنرانی از استان به بافق بیاید و در جمعی 60 ،70 نفره شرکت کند و پیگیر لغو ممنوع التصویری یکی از فتنه گران باشد تأمل برانگیز بود .

وی خاطر نشان ساخت: فتنه ۸۸ خسارت عظیمی از نظر سیاسی، مادی و معنوی به نظام جمهوری اسلامی ایران زد و فتنه گران در سال ۸۸ بزرگترین خسارت را به مملکت وارد کردند.

وی تاکید کرد: اگر بیش از این محاکمه شوند حقشان است و این هم رأفت نظام و مقام معظم رهبری است که آنها را در حد حصر نگاه داشته اند و اعدام نشدند چون اینها برای براندازی نظام کار کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: با اقدامات فتنه گران چقدر خونها به ناحق ریخته شده و سرمایه های مردم و مملکت از بین رفت.

حجت الاسلام ذاکری نیا اظهار داشت: صحبت های خانم سخنران در حمایت از فتنه گران نشان داد که آنها با این کارشان آبروی خود را می برند و با این حرف ها مردم می فهمند اینها آدمهای بی منطقی بوده و هدفی جز براندازی نظام ندارند.

 

ارسال نظرات