خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود خبر داد؛

استقبال پرشور مردم شاهرود از اجرای برنامه های بوستان سلامت

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود با اشاره به برگزاری 30 شب برنامه در ماه مبارک رمضان در دو بوستان شاهرود و تداوم این برنامه ها تا پایان فصل تابستان گفت: خوشبختانه برنانه های بوستان سلامت در شاهرود مورد استقبال پرشور مردم این شهرستان واقع شده است.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۹۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
علی اکبر اشرفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری 30 شب برنامه در ماه مبارک رمضان در دو بوستان شاهرود گفت: در پارک های شهرک ولیعصر(عج) و بلوار شاهرود به همت پایگاه های بسیج عاشقان ولایت و سیدالشهدا در مدت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی برگزار شد.

 وی افزود: در این مدت برنامه ها با استقبال بسیار خوب خانواده ها و فرزندان نسل چهار و پنج انقلاب مواجه شد و تلاش کردیم برنامه ها دارای کیفیت و کمیت لازم برای استفاده همه اقشار باشد.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی قرآن با حضور بسیجیان همه روزه در دو بوستان برگزار که همشهریان عزیز نیز از این اقدام استقبال کرده و در مراسم قرائت قرآن حضور خوبی داشتند.

اشرفی با اشاره به برنامه ریزی برای ادامه این برنامه ها در طول تابستان گفت: دو ماه مرداد و شهریور نیز به همت پایگاه های بسیج تلاش داریم بوستان های سلامت را در پارک های دیگر نیز انجام دهیم و برنامه ریزی در این مورد انجام شده است.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با تأکید بر درخواست خانواده ها برای ادامه دار بودن برنامه های بوستان سلامت عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم حداقل هفته ای یک شب تا سه شب در بوستان های سلامت تعریف شده برنامه های متنوع با فاصله زمانی صبح ها و عصرها انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار