خبرهای داغ:
حامد زمانی در منطقه محروم ایلیخ بلاغی:
خیلی از سالن های همایش از جنس کار من نیست اما این مکان درست متعلق به همین اثر بود و من از این بابت احساس خیلی خوبی دارم.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۹۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
به گزارش بسیج، هفته گذشته جديدترين اثر حامد زمانی با عنوان (اهل نبرد) و با موضوع اردوهای جهادی در مراسم شب خاطره جهادی با حضور روستائيان و گروه جبهه جهادی "منتظران خورشيد" در روستای ایلیخ بلاغی واقع در استان قم رونمايي گرديد؛ لازم به ذکر است که این اثر جدید به سفارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تهیه و تولید گردیده است. گفتگوی کوتاه خبرنگار ما با حامد زمانی در ذیل می باشد:
با توجه به اینکه قبلا خودتان در اردوهای جهادی حضور داشتید، به عنوان اولین خواننده که در این فضا اثر جدیدش را رونمایی میکند چه احساسی دارید؟
خب احساسم احساس غریبه گی نیست و احساس کردم که این مکان از آن جاهایی بود که از جنس کار من بود و اگر شما دقت کرده باشید خیلی از سالن های همایش از جنس کار من نیست اما این مکان درست متعلق به همین اثر بود و من از این بابت احساس خیلی خوبی دارم و خوشحالم که این افتخار بزرگ در کارنامه هنری من ثبت شد و فارغ از اتفاقات دیگری که اجراها در سالن های مجزا می افتاد اما به نظر من این یک ابتکار بود و هم اینکه فضایی بود که متعلق به خود اثر بود یعنی آهنگ در فضایی رونمایی شد که جزو مناطق محروم به حساب می آید  هرچند دوست داشتم با گروه قوی وارد این مکان بشوم و  انشالله بتوانیم با گروه قوی تری به زودی وارد این فضاهایی شویم که با اثر خلق شده ملموس تر است. به هر حال به نظر من اون اتفاقی که باید می افتاد چرا که بچه هایی که از جنس دفاع مقدس و شهدا هستند را می توانیم در این فضا ببینیم و همه کسانی که آرزویشان پیروی از راه شهدا است به نظر من در این فضاها اگر وارد شوند قطعا رها نمی کنند این مکان ها را مثل خیلی افرادی که زندگی های خوبی اما به عشق خدمت وارد این مناطق می شوند چرا که این صمیمیت در اینجا قابل ملموس است.
این حرکت ادامه دارد؟
صد درصد ادامه دارد همان طور که حرکت بچه های گروه های جهادی ادامه دارد این کار هم ادامه پیدا خواهد کرد منتهی اگر قرار باشد کار دیگری ساخته شود، سوژه های دیگری و با زبان دیگری سعی می کنیم متناسب با آن فضا رونمایی شود مثل این اثر که متعلق به این مناطق است.
به عنوان یک خواننده ارزشی پیامتان به جوانانی که وارد عرصه جهادی و خدمت رسانی می شوند چیست؟
ببینید خیلی ها را من میبینم که در فضای مجازی مدام می گویند ما چه کاری انجام دهیم که خودمان را نشان دهیم که به نظر من اگر دلشان تنگ شده برای جاهایی که مقداری با خودشان خلوت کنند، این فضاها و این مناطق عاری از ریا و تزویر مکان مناسبی است تا هم خودشان را نشان دهند و هم خودشان را بسازند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها