همایش سرگروه های جهادی بسیج دانشجویی و دانشگاه های استان سمنان با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۹۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، همایش سرگروه های جهادی بسیج دانشجویی و دانشگاه های استان سمنان با حضور سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان، محمدرضا سوقندی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان سمنان، جبار دوستمحمدیان رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات سپاه استان سمنان برگزار شد.

در این همایش سرگروه های جهادی دانشگاه های استان سمنان و بسیج دانشجویی دغدغه ها، اولویت ها، مشکلات و موانع، نقاط قوت و ضعف موجود در اردوهای جهادی را در فضایی صمیمی و دوستانه بیان کردند و از مسئولان امر خواستار بررسی و همراهی و همکاری بیشتر را خواستار شدند.

محمدرضا سوقندی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان سمنان پس از شنیدن مطالبات دانشجویان حاضر در جلسه خواستار معرفی نماینده ای از جهادگران دانشجویی سراسر استان (از هر شهرستان یک نفر) به این اداره کل جهت ارائه درخواست ها، مطالبات و مشکلات فرهنگی مردم مناطق محروم استان شد.

گفتنی است؛ پخش کلیپ زمانی برای خدمت و ارائه نمونه ای از گزارش عملکرد یکی از گروه های جهادی دانشگاه های استان با عنوان «گروه جهادی باران» از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها