وعده‌ها و توافقات سیاسی دو سال اخیر نیز هیچ نقشی در کاهش این روند صعودی ...
کد خبر: ۸۵۴۵۶۱۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

خبرگزاري بسيج - سرويس اخبار ويژه

قیمت بلیت هواپیما مجددا افزایش خواهد یافت! این خبری است که آفتاب یزد آن را مطرح کرده و دلیل آن را افزایش نرخ عوارض فرودگاهی اعلام میکند.

در این گزارش محمد فیروزي عضو کمیسیون عمران مجلس شوراي اسامي میگوید:" در برخي فواصل شاهد افزایش قیمت بلیت هواپیما هستیم ولي هیچ گونه خدمات اضافه تري به مسافران ارائه  نمی شود. ما هم از افزایش قیمت ها متعجب ایم و کمیسیون عمران بارها در این خصوص تذکراتي داده است.  وي افزود: طبیعتا وقتي افزایش قیمتي در بلیت ها صورت می گیرد باید خدمات بیشتر و بهتري به مسافران ارائه شود تا رضایتمندي مسافران افزایش یابد در حالي که با افزایش قیمت ها همان خدمات گذشته ارائه می شود و حتي این خدمات پایین تر از سطح گذشته است. این نماینده مجلس گفت: من فکر می کنم که شخص وزیر راه و شهرسازي باید در این مسئله دخالت کند زیرا این افزایش قیمت ها با سیاست هاي دولت همخواني ندارد. به نظر من دولت باید درباره این موضوع ورود کرده و چاره اندیشي کند چون مسافران با افزایش قیمت بلیت تحت فشار قرار می گیرند."

گفتنی است قیمت بلیت هواپیما معمولا با دلایل بی پایه در کشور ما بالا می رود و البته وعده‌ها و توافقات سیاسی دو سال اخیر نیز هیچ نقشی در کاهش این روند صعودی نداشته است.

ارسال نظرات