خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: نمایشگاه فرهنگی و هنری پیشگیری از مصرف مواد مخدر در آذرشهر با هدف آگاه سازی خانواده ها با عواقب جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر و اعتیاد آور و همچنین آثار خانمانسوز آن در جسم و روح انسان گشایش يافت.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۳۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رئیس ارشاد اسامی آذرشهر گفت: در این نمایشگاه 50 قطعه عکس از صحنه های مختلف مصرف مواد مخدر و فرایند مخرب آن به معرض نمایش گذاشه شده است .

محمدعلی قلیزاده افزود: در کنار این نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه کتاب و بروشور نیز در ارتباط با مبارزه و پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور و مخدر گشایش یافته است .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مصرف مواد مخدر شهرستان آذرشهر نیز در سخناني اظهار داشت: شیوع مصرف مواد اعتیاد آور از مشکلات و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی جامعه است که ضرورت دارد هرگونه اقدامات بازدارنده و آگاه سازی در این زمینه انجام شود .

رضا پوررضا خاطرنشان كرد: در کنار اقدام هاي شدید بازدارنده اجرایی، برنامه های ارشادی و آگاه سازی خانواده ها به خصوص جوانان و نوجوانان با آثار ویرانگر این پدیده خطرناک بسیار موثر و نتیجه بخش است.

وی تاکید کرد: همه کسانی که برای ریشه کن شدن مصرف مواد مخدر در جامعه امکان دارند باید احساس مسئولیت کنند چرا که منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و حتی اقتصادی خانواده ها از دود ظالمانه و زهر آگین اعتیاد است و گسترش غبار سیاه آن هویت انسانی را بیش از پیش تباه و چشم دیگران را نیز نابینا می کند.

ارسال نظرات