خبرهای داغ:
به منظور شرکت در یازدهمین دوره سراسری توانمندسازی؛
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از اعزام مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان به یازدهمین دوره توانمند سازی مدیران کانون ها از سوم تا پنجم مرداد در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اعلام جزئیات یازدهمین دوره سراسری توانمندسازی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان در مشهد مقدس ابراز داشت: این دوره با هدف بررسی سند تحول آموزش و پرورش و مباحث اساسی فکری و فرهنگی با رویکرد توجه به مطالبات مقام معظم رهبری، آشنایی با اولویت های سازمانی و رعایت انسجام تشکیلاتی در سلسله مراتب سازمان بسیج فرهنگیان و مباحثی چون نظم، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آرمان ها برگزار می گردد.

وی افزود: برنامه های دوره توانمند سازی مدیران شامل نشست های تجمعی و حضور در کلاس ها و کارگاه های پیش بینی شده و همچنین بهره مندی از فضای معنوی زیارت آستان مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم همچنین دانش افزایی، ارتقاء مهارت و انگیزه مدیریتی، تقویت بنیه معنوی بر مبنای عبودیت، ایمان و عمل صالح، ایجاد ذهنیت واحد و وحدت رویه در سلسله مراتب سازمانی، تقویت شبکه مدیریتی سازمان بسیج فرهنگیان و همچنین تجزیه و تحلیل و شناخت جامع از مسائل مهم آموزش و پرورش و وضعیت فرهنگی کشور را همراه با اعطای گواهینامه از جمله سایر اهداف دوره مزبور برشمرد.

وی خاطرنشان ساخت: در این دوره از تلاش های مدیران موفق کانون های بسیج فرهنگیان سراسر کشور در سال گذشته، تقدیر خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها