خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: منافقان بهترین ابزار رژیم بعثی برای انتقام از ایران بود.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۴۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: منافقان در این عملیات تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ کار گرفته بودند که با مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران مواجه شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: منافقان تا دندان به‌ وسیله رژیم بعثی تجهیز تسلیحاتی شده بودند و در پایان جنگ سعی داشتند با راه‌اندازی یک جنگ روانی به مرزهای ایران اسلامی نفوذ کنند.

وی با اشاره به اینکه منافقان با این اندیشه که مردم ایران اسلامی به‌دلیل خستگی از جنگ با آنها همراه خواهند شد وارد خاک میهن ما شدند، افزود: تمام ملت ایران برای مقابله با نفاق در این مبارزه سرسخت متحد شده بودند.

سردار ریحانی با بیان اینکه منافقان به‌طور غافلگیرانه تا منطقه چهارزبر شهرستان اسلام‌آباد غرب پیشروی کرده بودند، گفت: دشمن در کمین‌گاه مرصاد تار و مار شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمن در پی جبران شکست‌های خود بود و نیروهای نفاق بهترین ابزار برای انتقام رژیم بعثی از ایران اسلامی بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات وحشیانه منافقان، گفت: این کافران تمام زخمی‌ها را با قراردادن روی یکدیگر به آتش می‌کشیدند که مشاهده آن صحنه‌ها برای هر انسانی دردآور بود.

به گفته وی، تمام دنیا آن زمان نظاره‌گر نقش ولایت‌فقیه در پیروزی رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و پیروزی در عملیات مرصاد موجب رسواشدن استکبار جهانی  شد.

ریحانی بیان داشت: رشادت‌های هوانیروز در کنار دلاورمردی‌های ارتش نظام جمهوری اسلامی ایران در شکار منافقان بسیار تاثیرگذار بود و دشمن به یکباره در منطقه مرصاد زمین‌گیر شد.

این مقام مسئول پذیرش قطع‌نامه 598 توسط حضرت امام خمینی(ره) را خلع سلاح دشمنان عنوان کرد و افزود: با این اقدام، ابزار امتیازگرفتن از دست دشمن گرفته شد.

ارسال نظرات