معین ویژه پردیس از تامین انشعاب آب ۳۵ هزار مسکن مهر پردیس مطابق برنامه افتتاح تا پایان سال خبر داد و گفت:تونل‌های دسترسی فازهای مسکن مهر پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، به‌طوریکه همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۵۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حبیب‌الله طاهرخانی  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال 35 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس افتتاح می‌شود و با توجه به ظرفیت موجود، آب مورد نیاز این تعداد واحد مسکونی همزمان با افتتاح تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت عمران پردیس در این زمینه کمک‌هایی را ارائه کرده و بر اساس صورتجلسه خط دوم انتقال آب به واحدهای مسکن مهر اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه چارچوب آب‌رسانی به واحدهای مسکن مهر مشخص شده است، یادآور شد: تونل‌های دسترسی فازهای مسکن مهر پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، به‌طوریکه همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی دیروز نیز با بیان این‌که اصلی‌ترین مشکل ما در شهر پردیس مربوط به زیرساخت‌ واحدهای مسکن مهر است به تسنیم گفته بود: زیرساخت‌های مسکن مهر عموما با تاخیر انجام شده و متناسب با پیشرفت ساخت‌وسازها نبوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر تصریح کرد: در همین رابطه با مدیران شرکت گاز استان تهران جلساتی برای تامین گاز واحدهای فاز 8 و 11 داشتیم.

وی با بیان این‌که یک سری اقدامات باید توسط شرکت عمران پردیس در این زمینه انجام شود، ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت گاز، مسائل مربوط به تامین انشعاب گاز همه واحدهای مسکن مهر پردیس برطرف می‌شود. در این راستا اجرای شبکه‌های فرعی گاز نیز به پیمانکاران ابلاغ شده و چشم‌انداز گازرسانی به واحدهای مسکن مهر پردیس کاملا روشن است.

طاهرخانی در رابطه با تامین برق واحدهای مسکن مهر نیز گفت: ایجاد پست برق ثابت هم زمان‌بر است و هم هزینه بالایی دارد، از این رو یک پست برق شهریار آزاد شده که بیس این کار نیز توسط همکاران ما در حال اجراست.

وی بیان کرد: برای برق‌رسانی به پروه‌های مسکن مهر اجرای یک خط انتقال محدود به پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی همچنین در خصوص تامین آب واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: شرکت عمران پردیس در این زمینه یک منبع آب ایجاد کرده و در حال ساخت یک خط انتقال آب از پردیس تا فاز 11 (کوزو) است.

ارسال نظرات