مسئول بسیج سازندگی هرمزگان طی سخنانی در بازدید از اجرای طرح هجرت در مدرسه شهید تندگویان بندرعباس، گفت: طرح هجرت باقیات صالحاتی برای جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۵۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمدرضا آران مسئول بسیج سازندگی هرمزگان دیروز 2 مرداد در صدر هیئتی از مسئولین آموزش و پرورش و بسیج از اجرای طرح هجرت در مدرسه شهید تندگویان بندرعباس بازدید به عمل آورد.

 مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در این دیدار با با اشاره به حئیثی از امام علی(ع) اظهار کرد: فرصت‌های خوب را باید غنیمت شمرد چرا که مانند ابر در حال گذر هستند.

 وی با بیان اینکه طرح هجرت یک عمل خیر و ماندگار است گفت: این طرح باقیات الصالحاتی برای جوانان و نوجوانان خوهد بود.

 سرهنگ آران با اشاره به هدف از اجرای طرح هجرت در هرمزگان گفت: طرح هجرت در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه طرح هجرت فرصتی برای مهارت آموزی نوجوانان است گفت: جوانان به واسطه این طرح با کار جمعی و تیمی آشنا می‌شوند و در آینده می‌تواند در فعالیت‌های گروهی بهتر ظاهر شوند.

 مسئول بسیج سازندگی هرمزگان اضافه کرد: جوانان وقتی با دستان خودشان به بازسازی و مرمت مدرسه‌شان بپردازند در حفظ اموال بیت المال فعال‌تر و پویاتر می‌شوند.

 وی اجرای طرح هجرت را باعث پیوند بیشتر آموزش و پرورش و بسیج دانست و افزود: این همکاری خوب در نظام تربیتی کشور تاثیر بسزایی دارد.

ارسال نظرات