پویافر با تأکید براینکه طرح هجرت ۳ نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است، گفت: طرح هجرت ۳ از جمله برنامه‌های سازنده و اثرگذار است که در قالب بسیج سازندگی و با حضور دانش‌آموزان، معلمان و اولیا همه‌ساله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۶۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد پویافر فرماندار بندرعباس صبح امروز(سوم مرداد ماه)در آیین افتتاح طرح هجرت سه در آموزش‌وپرورش ناحیه یک با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و فرهنگ‌سازی ازجمله اهداف این برنامه است افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت و حضور پرشور و نشاط دانش آموزان درزمینهٔ مرمت مدارس، رنگ‌آمیزی، ایجاد فضای سبز و بهسازی فضای آموزشگاه‌ها نشان از موفقیت این طرح دارد.

 وی تصریح کرد: کار گروهی و کسب تجربه زیر نظر مربیان توانمند می‌تواند مهارت اجتماعی دانش آموزان را بهبود بخشد و باید از این فرصت فراهم‌شده که باروحیه جهادی و فرهنگ غنی بسیجی به وجود آمده نهایت استفاده را برد.

 رییس شورای آموزش و پرورش بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه اردوهای هجرت و جهادی همواره مدنظر مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: طرح هجرت سه طرحی قانونی است که توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مشارکت در آن مشهود است و با تعامل سپاه پاسداران و آموزش‌وپرورش به زیباسازی و بهینه‌سازی مدارس می‌پردازد.

 مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس نیز با قدردانی از مجریان و مدیران طرح هجرت 3 گفت:200 دانش‌آموز در قالب تیم‌های 10 نفره در این طرح حضور خواهند داشت و 20 مدرسه شهری و روستایی مورد بهسازی قرار می‌گیرد.

 محمد قویدل اولویت برنامه‌های اجرایی این طرح را مرمت و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، دیوارنویسی، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، تعمیر میز و صندلی و توجه به شاداب سازی فضا عنوان کرد و افزود: این طرح از 31 تیرماه تا 9 مرداد اجرا می‌شود.

 به گزارش ایکنا، در آیین افتتاح علاوه برفرماندار بندرعباس، سرهنگ سالاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندرعباس، مدیران آموزش‌وپرورش ناحیه یک و دو و جمعی از مسئولین بسیج سازندگی استان و بسیج دانش آموزی نیزحضور داشتند.

 

ارسال نظرات