حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در گفتگو با بسیج:

اروپا به گاز ایران محتاج است/ فرانسه سخنگوی تل آویو در مذاکرات بود

سعیدی با اشاره به سفر احتمالی وزیر امور خارجه فرانسه به تهران گفت: اروپا به دلیل خصومت با روسیه به شدت به بازار ایران به ویژه نفت و گاز احتیاج دارد.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ما در مجموع یک کشور مستقل و در حال پیشرفت هستیم و ایده ها و آرمان های انقلاب اسلامی با اهداف و هژمونی آمریکایی ها در تقابل است، گفت: از همین رو طرف های غربی مدام درصدد سنگ اندازی در پیش روی ایران اسلامی می باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از تحریم و تهدید ایران مجبور شده است حقوق ملت را بپذیرد گفت: اکنون نیز بعد از جمع بندی مذاکرات طرف های غربی سعی دارند تا ضرری که از تحریم ایران دچار شده اند را جبران کنند.
سعیدی با اشاره به سفر احتمالی وزیر امور خارجه فرانسه به تهران گفت: اروپا به دلیل خصومت با روسیه به شدت به بازار ایران به ویژه نفت و گاز احتیاج دارد و از همین رو شاهد هستیم که وزیر امور خارجه فرانسه در اولین فرصت بعد از مذاکرات سعی دارد تا راهی تهران شود.
 نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه عملکرد فرانسه در مذاکرات بسیار دور از توقع بود گفت: پاریس در این مذاکرات نقش پلیس بد را بازی کرد و عملا سنخنگوی رژیم صهیونیستی در مذاکرات بود. سعیدی با اشاره به اینکه دولتمردان در شرایط فعلی باید مراقبت کنند واردات تولید ملی را تحت تاثیر قرار ندهد گفت: در خصوص فرانسه نیز باید سوابق این کشور در مذاکرات برای عقد قرار دادهای اقتصادی مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام
ارسال نظرات