امام جمعه شهرستان فومن در جمع دانشجویان طرح ولایت گفت: انقلاب ما به برکت خون شهدا و مقام ولایت مطلقه فقیه در برابر تخریب ها و تحریف ها پایدار است.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۹۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام صفوی عصر دیروز در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت استانی در دانشکده پردیس فنی فومن با بیان این که شهدا در پیمانشان ثابت قدم بودند، اظهار کرد: دانشگاه و حوزه همیشه مورد هدف دشمن بوده است.

وی گفت: نفاق و تفکر انحرافی همیشه در اسلام بوده است و حق و باطل در کنار هم قرار می‌گیرند و به دلیل اینکه بعضی نمی توانند حق و باطل را از هم تشخیص دهند دچار شبهه می‌شوند.

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه انقلاب ما از سه ضلع قرآن، رهبری و مردم تشکیل شده است، گفت: رهبری ما در ادامه کار انبیاء حکومت را در دست دارند و ما افتخار سربازی ولایت را داریم.

حجت الاسلام صفوی با اشاره به اینکه شما دانشجویان از برگزیدگان هستید گفت: شما در خط مقدم مبارزه با تحریف هستید و خطر تحریف بیشتر از تخریب است .

وی تصریح کرد: انقلاب ما به برکت مقام ولایت فقیه و و برکت خون شهدا در مقابل تحریف ها و تخریب ها پایدار مانده است.

امام جمعه شهرستان فومن در ادامه خطاب به دانشجویان یادآور شد: باید از این طرح استفاده کافی  را ببرید چرا در این مسیر از حمایت معنوی برخوردار هستید.

به گزارش بسیج؛ در این مراسم از خانواده های دانشجویان شهید پور خوش سعادت و بزرگی راد تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات