نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سرعین یک نقطه استثنایی در کشور است که نیازمند یک طرح راهبردی برای توسعه هر چه بهتر است.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۷۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مسئولان شهرستان سرعین با نمایندهولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

امام جمعه اردبیل گفت: تشکیل یک اتاق فکر کارآمد با حضور چهرهای سرشناس حوزه های مختلف توسعه برای پیشبرد مناسب امور در این شهر ضروری است.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: باید برای گردشگران در سرعین زمینه ای فراهم شود تا ضمن تنوع بخشی به امکانات شهر افزایش ماندگاری مسافر در این شهر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: توسعه کمربند سبلان می توان توسعه شهرهای حاشیه سبلان را به صورت مکمل عملی کرده و به توسعه کلان استان منجر شود.

حجت الاسلام عاملی در ادامه شهرستان سرعین را به عنوان یک نگین درخشان در سطح بین المللی عنوان کرد و افزود :مسئولین استانی و شهرستانی باید با تامین زیر ساخت های لازم و جذب سرمایه گزاران و تسریع در عملکردها باعث رشد و شکوفایی بیشتر منطقه شوند.

امام جمعه اردبیل گفت: افزایش فضای سبز و کاشت درختان باید در اولویت قرار گیرد با این حوزه و فراهم ساختن محیطی سالم و سرسبز، می توان شاهد جذب بیشتر گردشگران بود.

وی در ادامه از نشست هایی که با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مورد منطقه ویژه گردشگری شده بود اشاره کرد واظهار داشت: ایجاد زیر ساخت های لازم در گردشگری را مهم تلقی کرد و داشتن موهبت های الهی و آبگرم ها و آب و هوای فوق العاده منطقه را نعمت الهی و رمز موفقیت در پیشرفت سرعین عنوان کرد.

وی همچنین در پایان سخنان خود، به مسئولین شهرستان سرعین تاکید کرد که برای رضایت گردشگران تلاششان را دو چندان نمایند تا مهمان که حبیب خداست با رضایت از این شهرستان برگردند.

عاطف ناصری فرماندار سرعین در این دیدار با اشاره به عملکرد اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین در ایام تعطیلات عید سعید فطر و حضور پرشور گردشگران که رکورد بزرگی برای این شهرستان رقم زد را گزارش داد و افزود: امسال با همت مضاعف اعضای ستاد تسهیلات سفر توانستیم رضایت بیشتر گردشگران را جلب کنیم که این باعث افتخار مسئولین شهرستان بود.

ارسال نظرات