رئیس جمهور در جمع مردم استان کردستان گفت:راه اقتصاد مقاومتی را ادامه می‌دهیم و شرایطی فراهم نمی‌کنیم که ایران سرزمین واردات کالای بیگانه باشد بلکه می خواهیم ایران سرزمین تولید و صادرات انواع کالاها برای منطقه و جهان باشد.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۵۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود در سفر به کردستان و در در استادیوم ورزشی استقلال سنندج اظهار داشت: امروز روز پیروزی ملت سربلند ایران اسلامی در برابر فشار و تهدید جهانی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بعد از 12 سال مقاومت و ایستادگی در میدان منطق و مذاکره توانستند عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشند.

 ایران یک ملت واحد است

ور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ملت ایران فرق بین شیعه و سنی نمیگذارد همه برادر و متحد هستند و اگر کسی می خواهد بین شیعه و سنی فرق بگذارده خطا کرده است و همه اقوام ایران اسلامی از کرد، فارس ترک، بلوچ و عرب همه ما یک ملت واحدیم و یک دست واحدیم در برابر همه دشمنان و بدخواهان.

وی افزود: ایران اسلامی سرزمین همه ما است و کردستان چشم این سرزمین و دیده بان ایران اسلامی بوده و هست و چشم بصیر و بینای ملت ایران است.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: شما امروز می بینید با همت، ایستادگی، مقاومت همه ملت ایران اسلامی به حول و قوه الهی ایران ما امن ترین و با ثبات ترین کشور در تمام منطقه و جهان است.

وی اظهار داشت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها از کشور خود بلکه از ملت های مظلوم منطقه در برابر هر تجاوزی دفاع خواهد کرد و منطقه را به حول و قوه الهی از شر تروریست ها با وحدت و انسجام پاک خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: ما ملت بزرگی هستیم که نشان دادیم پیچیده ترین و مهمترین مسئله سیاسی جهان یعنی موضوع هسته ای را پای میز مذاکره حل و فصل کردیم و سایر مسایل منطقه و جهان را نیز با مذاکره حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد ما امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که به همه دنیا گفتیم که با فشار، تهدید و تحریم نمی توانند ملت ایران را تحریم کنند و جهان در برابر عظمت ملت ایران یکبار دیگر سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: ما در ادامه راه نیز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت به خوبی راه و مسیر را با توکل به خداوند ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما به مسیر خود ادامه میدهیم تا زمانی که همه تحریم ها و ظلم ها را از سر مردم برداریم و شرایطی فراهم شود مردم به حق خود برسند.

وی افزود: ما شرایطی را بوجود خواهیم آورد تا مسیر توسعه آبادانی پیشرفت برای سراسر ایران اسلامی و کردستان عزیز فراهم شود.

وی گفت: ما به حول و قوه الهی بعد از این دوران نیز بازهم اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهیم داد و شرایط طوری فراهم نخواهد شد که ایران اسلامی سرزمین کالاهای بیگانه شود بلکه کاری میشود که ایران سرزمین تولید و صادرات انواع کالاهای برای منطقه و جهان شود با توکل به خدا و اتحاد و ایستادگی مردم ایران اسلامی این امر میسر خواهد بود.
ارسال نظرات