هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان

گلزار شهدای سنندج عطر افشانی شد

مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور حجت‌الاسلام شهیدی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۷۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از فارس، مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج برگزار شد و در این مراسم، گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج با حضور خانواده شهدا عطرافشانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در این مراسم اظهار کرد: کردستان به فرموده مقام معظم رهبری سرزمین شهدای خاموش است

محمد سلیمانی خاطرنشان کرد: شهدای این استان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی از تمام هستی خود گذشتند و خانواده‌های آنان نیز رنج بیشتری را متحمل شدند.

وی بیان داشت: مردم کردستان از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون بیش از 5 هزار و 400 شهید بومی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب تقدیم کرده‌اند و 18 هزار شهید غیربومی نیز در طول 8 سال جنگ تحمیلی در این استان به شهادت رسیدند.

سلیمانی گفت: یک‌هزار نفر از این تعداد را شهدای پیشمرگ کرد مسلمان تشکیل می‌دادند که در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب سخت‌ترین شرایط را تجربه کردند و سند استقامت و پایداری مردم غیور این خطه مرزی هستند.

وی در ادامه از کردستان به عنوان نماد اتحاد و همبستگی ایران اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای شیعه و سنی مذهب که در این خطه مرزی در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن تقدیم انقلاب شده است، ضامن پایداری انقلاب و خنثی شدن تهدیدات دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار