خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: عملیات مرصاد تداعی کننده ارزش ها و ایثارگری های ملت مقاوم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
سرهنگ پاسدار علی احمد پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: این عملیات که با حمایت رژیم بعث عراق همراه بود آخرین حمله نظامی منافقین برای ضربه زدن به نظام اسلامی بعد از پذیرش قطعنامه 598 بود.

وی اظهار کرد: این روز که به نام روز مقاومت مردم کرمانشاه از آن یاد می شود یادآور جانفشانی های رزمندگانی است که آنچه را که در توان داشتند برای دفاع از این آب و خاک به کار گرفتند.

وی اظهار کرد: با پیروزی ملت ایران در عملیات مرصاد علاوه بر اینکه قدرت نظامی، دفاعی و تجربه های ملت ایران چندین برابر شد، ماهیت و اهداف منافقین نیز بیش از پیش برای ملت آشکار شد.

وی افزود: نیروهای مردمی بعنوان یک پشتوانه عظیم برای انقلاب اسلامی در کنار رزمندگان اسلام در تمام شرایط و زمان ها بویژه هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال داشته اند و برای اهداف انقلاب اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: آن چیزی که امروز تکلیف مردم مسلمان ایران است حفظ دستاوردهای انقلاب و تبعیت محض از فرامین رهبری است.

سرهنگ احمدپور گفت: امروز وظیفه داریم با الهام از فرهنگ ناب اسلامی و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان مقابله و ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات