شرکت آلمانی سازنده موتور هواپیما در حال مذاکره با شرکت‌های ایرانی

یک هفته‌نامه آلمانی از مذاکرات شرکت «ام‌تی‌یو آئرو اینجینز»، شرکت آلمانی سازنده موتور هواپیما با ایرلاین‌های ایرانی برای ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات هواپیما خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مدیر اجرایی شرکت «ام‌تی‌یو آئرو اینجینز» در مصاحبه با هفته‌نامه آلمانی یورو ام سونتاگ گفت: این شرکت آلمانی سازنده موتور هواپیما برای ارائه خدمات نگهداری و تعمیراتی به ناوگان هوایی ایران با تهران در حال مذاکره است.

رینر وینکلر با توضیح اینکه ام‌تی یو بسیار مشتاق است تا به خطوط هوایی ایران خدمات تعمیراتی و نگهداری ارائه دهد، افزود: «مذاکرات با شرکت‌های ایرانی با مشاوره و رایزنی با مقامات مسئول کنترل صادرات آلمان و آمریکا انجام شده است. »

وی ادامه داد: «بسیاری از موتورهای هواپیمای ساخت غرب در ایران استفاده می‌شود که موجب افزایش تقاضا برای دریافت خدمات نگهداری و تعمیر شده است.»

وینکلر در ادامه گفت: انتظار دارد که از سال 2018 رشد قوی در زمینه خدمات نگهداری و تعمیر و واحدهای قطعات یدکی در بازار دیده شود.

به گزارش رویترز، این شرکت آلمانی در روز پنج‌شنبه پس از اینکه پیش‌بینی خود از میزان فروشش در بخش تعمیر و نگهداری نظامی و تجاری در سال 2015 را کاهش داد، با کاهش 4 درصدی ارزش سهام خود مواجه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار