اصلانی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
فرزندان در ارتباط با خواهر و برادر های خود به مهارت های ارتباط بهتر دست پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۴۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان در گفت و گو با خبرنگار حوزه خانواده خبرگزاری بسیج گفت: تک فرزندی مسئله خانمان سوزی است که در فرای انقلاب صنعتی اتفاق افتاد و به طور قطع یکی از پدیده های بسیار مخربی می باشد که در حوزه تحکیم خانواده رخ داد.

اصلانی با بیان اینکه تک فرزندی باعث می شود که خانواده انسجام لازم را نداشته باشد گفت: در واقع حضور فرزندان به تحکیم خانواده و پویایی و نشاط آن کمک کرده و به خود آنها نیز یاری می رساند که سبک و سیاق درست زندگی کردن را در خانواده یاد بگیرند.

وی افزود: اینکه فرزندان در ارتباط با خواهر و برادر های خود به مهارت های ارتباط بهتر دست پیدا می کنند و در تعامل با یکدیگر و بحث قهر و آشتی که با هم دارند رشد فکری و اجتماعی را تجربه می کنند بسیار اهمیت دارد.

مسوول بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه وقتی تک فرزندی باشد هیچ گونه ظرفیت سازی برای مقابله با مسائل اجتماعی وجود ندارد خاطرنشان کرد: زندگی دارای فراز و نشیب های فراوانی است که اگر فرزندان از قبل و در کودکی تمرین و تجربه لازم را کسب نکرده باشند قطعا در مقابله با مشکلات و مسائل اجتماعی که در آینده برایشان پیش می آید دچار مشکل شده و توان رویارویی با این گرفتاری ها را نخواهند داشت.


ارسال نظرات