خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه شهید چمران سیس در آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید قاضی این حوزه با تأکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را از مسائل مهم این قشر ارزشمند خواند.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن علی اکبری گفت: برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان در عرصه جنگ نرم باید بتوانیم با برگزاری کلاس های تفریحی و فرهنگی و هنری موثر و سودمنددرمسیر پر کردن اوقات فراغت و لحظات ارزشمند جوانان و نوجوان عزیز گام های موثری برداریم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در تعلیم و تربیت نوجوانان جامعه، به ویژه قشر دانش‌آموز، توجه لازم به اوقات فراغت آنهاست؛ چراكه اگر فعالیت متناسب با هنجارهاى اجتماعى براى آن ها در نظر گرفته نشود، ناهنجارى‌هاى اجتماعى بسیارى را تولید خواهد کرد.

این مقام مسئول رسالت پایگاه های مقاومت بسیج را در پرکردن اوقات فراغت بسیجیان موثر دانست و بیان کرد: اوقات فراغتجوانان و نوجوانان مورد توجه كارشناسان علوم تربیتى و اجتماعى قرار گرفته است که نشان می دهد این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اکبری ادامه داد: تلاش ها و برنامه های موثر در این جهت می تواند افق های روشنی را برای آینده آن ها ترسیم کند كه مى‌توان از آن برای كسب ارزش‌هاى اجتماعى استفاده بهینه کرد در غیر این صورت، مى‌تواند ضایعات جبران‌ناپذیرى را به قشر نوجوان جامعه وارد سازد.

فرمانده حوزه شهید چمران سیس تاکید کرد: با توجه به اینکهاین قشر بیشتر تحت تأثیر آسیب‌هاى اجتماعى قرار مى‌گیرد و در دوران بلوغ دچار هیجانات، احساسات و عواطف شدیدى هستند، بنابراین امروزه پر کردن بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با استفاده از طرح جوانه های صالحین در بسیج از جمله مسائل مهم این قشر آینده‌ساز و ارزشمند به شمار می رود.

آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه شهیدقاضی سیس با حضور فرماندهی حوزه شهید چمران این شهر در آموزشگاه شهیدرجایی شهر سیس برگزار شد.

ارسال نظرات