کارشناس امور اقتصادی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
با توجه به شرایط موجود در اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی تنها راهکاری است که می تواند گشایش در امور اقتصادی را برای ما به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۲۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
فاطمه داودی کارشناس امور اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راهکار و یا فرمولی بود که رهبر معظم انقلاب با تدبیری هوشمندانه آن را تدوین کردند. با توجه به شرایط موجود در اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی تنها راهکاری است که می تواند گشایش در امور اقتصادی را برای ما به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه از زمان ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی مسؤولین نسبت به اجرای آن بی توجهی به خرج دادند، افزود: اگر از زمان ابلاغ این سیاست ها تاکنون، دولت عزمی جدی برای عملی ساختن آنها داشت، امروز بسیاری از چالش های اقتصاد کشور از بین رفته بود.

داودی با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه اقتصاد کشور با لغو تحریم ها از رکود خارج می شود، گفت: مشکل ما تحریم و فشارهای غرب نیست، بلک مشکل در درون دستگاه های اجرایی است. امروز از عدم حضور افرادی با روحیه های جهادی در پست های مدیریتی رنج می بریم در حالی که رهایی از وضعیت کنونی تنها با مدیریتی جهادی امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات