نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

قطعنامه شورای امنیت قضاوتی غیرمنصفانه بر علیه ایران است

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: قطعنامه شورای امنیت قضاوتی غیرمنصفانه بر علیه ایران است و با مخالفت افکار بیدار ملتهای جهان روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین حسین رحیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: خطابمان به سازمان ملل و شورای امنیت و کنگره آمریکا این است که درحال حاضر تمام جهان فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال بمب هسته ای نبوده و نیست و اگر خواسته باشد قضاوت غیر منصفانه برعلیه ایران صورت گیرد با مخالفت افکار بیدار ملتهای جهان روبرو خواهد شد و باید برای همیشه سلاح تهدید و تحریم را از روی میز بردارند.

وی گفت: ما مردم و مسئولین نباید شادی پیش از موعد داشته باشیم و بی تفاوت هم نباید باشیم و از دوقطبی شدن جامعه هم بپرهیزیم ما زمانی باید خوشحال باشیم که در توافق نهایی خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی لحاظ گردد و به تیم هسته ای هم دست مریزاد می  و خداقوت جانانه می گوییم که به دنبال رضایت رهبر عظیم الشان و رئیس جمهور و قوای مقننه و قضائیه تشخیص مصلحت نظام و احاد مردمند آنهم رسیدن به یک توافق خوب که عزت و اعتلای کشور را در برداشته باشد.

وی با بیان اینکه این بالندگی ها از ثمرات خون پاک شهدا و استقامت ملت و درایت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است اظهار داشت: آیا زمان آن نرسیده است که به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان بیاورند و آن را باورکنند. در گذشته ایران را جزء کشورهای جهان سوم می دانستند و اجازه نمی دادند که مطرح گردد ولی الان به حول وقوه الهی پذیرفته اند که ایران هم جزء کشورهایی است که از فن آوری هسته ای باید استفاده کند و از آن بهرمند گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در 5 مردادماه 67 بعد از قطعنامه 598اشاره و تصریح کرد: منافقین خیال کردند نیروهای مسلح ما از هم پاشیده شده و خستگی 8 سال دفاع بهترین فرصت برای حمله به ایران است.

وی ادامه داد: این نفهمی را مسعود رجوی انجام داد وگفت" 48 ساعته به تهران می رسیم چراکه هم صدام حامی ماست و هم آمریکاییها که قول کمک داده اند" غافل از اینکه سپاه اسلام در اولین روزهای حمله، ضربه مهلکی به انها وارد کرد و بین اسلام آباد و کرمانشاه آنها را زمین گیر نمود. باید به مسعود رجوی بدبخت و بیچاره گفت از این 48 ساعتی که گفتی  الان 27 سال از آن می گذرد." چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پوف کند ریشه اش بسوزد "

رحیمی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به مردم مسلمان ایران است. حامی این انقلاب خدا و اهل بیت(علیهم السلام) است. این کشور امام زمان (عج)است وکسی نمی تواند در مقابل آن عرض اندام نماید.

رحیمی تاکیدکرد : شیعه و سنی بیزارند از جرم و جنایت و ظلم ستمی که برعلیه انسان ها در اقصی نقاط دنیا صورت می گیرد چه رسد به مسلمانان مظلوم و بی دفاع که توسط این حاکمیت ظالم و منحرف ال سعود به عنوان طوفان قاطعیت صورت گرفته و چند ماه است که مردم مظلوم یمن را قتل عام می کند.

وی با بیان این سئوال که چرا این طوفان بر علیه صهیونیستهای غاصب صورت نگرفت ؟! به شباهت های بین آل سعود و صهیونیست های غاصب جنایتکار اشاره کرد و گفت:  هر دو حاکمیت، ساخته و پرداخته استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم خود است. وهابیت غده چرکینی است که در ام القرای جهان اسلام جا خوش کرده و در پیکره اسلام قرار گرفته است و هیچ همخوانی با اسلام هم ندارد همچنان که صهیونیست غاصب در قلمرو اسلامی، نظامی صد درصد جعلی ایجاد کرده و الحمد الله هر دو درحال اضمحلال و نابودی هستند.

وی ادامه داد: هم ال سعود و هم صهیونیستها از نگاهی، حیاط خلوت دشمن در منطقه هستند و منافع نظام سلطه خصوصا آمریکا را تامین می کنند. این حکام ظالم، حامی تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمین هستند و حامی گروهک های تروریستی داعشی  و تکفیری های می باشند و از طرفی عزمی جزم برای نابودی اماکن مقدسه و کشتن مسلمانان خصوصا کودکان بی دفاع دارند و درصدد ارائه اسلامی خشن که هیچ همخوانی با اسلام ناب محمدی (ص) ندارد هستند درصورتی که اسلام ناب سرشار از عطوفت و مهربانی و نوع دوستی و رحم مروت و صلح و صفا و آرامش است ولی اسلام آمریکایی که وهابیت و داعشی ها و تکفیری ها ارائه می دهند پر است از نکبت و ظلم و ستم و قتل و غارت و فحشا و آدم کشی و کودک کشی.

وی در پایان گفت: آل سعود و صهیونیسم برای نابودی اسلام بدترین سوء استفاده ها را می کنند و تنها راه شکست دشمن و ایادی انها در منطقه اتحاد و همبستگی و بصیرت و دشمن شناسی احاد مسلمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها