مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه نخست امسال تعداد ۴۴ فقره استعلام سرمایه‌گذاری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل از دستگاه‌های مرتبط اجرایی انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۷۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در جلسه تشریح عملکرد سه ماهه نخست سال 94 مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال تعداد 44 فقره استعلام سرمایه‌گذاریتوسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل از دستگاه‌های مرتبط اجرایی صورت گرفته و بررسی و پیگیری‌های لازم در این حوزه‌ها انجام شده است.

وی افزود: این مرکز با تشکیل دو جلسه کاری در هفته در روزهای یکشنبه و چهارشنبه با حضور نمایندگان رسمی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به مشاوره و راهنمایی سرمایه‌گذاران و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات آنان می‌پردازند.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل با اشاره به حضور مراکز خدمات سرمایه‌گذاری شمالغرب کشور در جلسه ستاد منطقه‌ای در اردبیل، بیان کرد: جلسات منظم و مرتب در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پنجره واحد و بازدیدهای موردی از شهرک‌های صنعتی استان از جمله اقدامات انجام شده این مرکز در استان اردبیل بوده است.

مظفری ارتباط و تعامل نزدیک با اتاق صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان در مورد شناسایی قوانین و مقررات مزاحم در بخش‌های مختلف اقتصادی استان، ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران مراجعه‌کننده در بخش‌های مختلف اقتصادی و معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری اولویت‌دار در استان در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری را از دیگر کارها و فعالیت‌های عمده مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل در 3 ماهه نخست امسال عنوان کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تسریع و تسهیل در ارائه مشاوره‌های لازم و مطلوب و انجام فرآیند کار سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مراجعه‌کننده به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از نخستین اولویت‌های تکریم ارباب رجوع این مرکز برشمرد.

وی گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل با بهره‌مندی از نیروها و نمایندگان مجرب و باتجربه دستگاه‌های اجرایی استان بهترین مشاور سرمایه‌گذاری برای دوستداران و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف اقتصادی در استان است.


ارسال نظرات