خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۴۶۱۹۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از سایت دولت بهار، سیدعادل حیدری وکیل احمدی‌نژاد گفت: آقای اسحاق جهانگیری در سال‌های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی‌اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.
وی گفت: مقامات مسئول در دولت قبل بر این باور بودند که با سکوت و مدارا در قبال اینگونه اتهامات و اجتناب از هرگونه حاشیه‌سازی، به فراهم آمدن بستر مناسب و شرایط لازم برای کار و تلاش و خدمت رسانی دولت کنونی به مردم، کمک کنند لیکن حجم وسیع افتراهای زده شده از یک سو و تداوم این رفتارهای ناهنجار از سوی دیگر، اثبات کرد که استمرار این رویکرد اخلاقی و انسانی از سوی مقامات مسئول در دولت قبل، متاسفانه برخی تبعات سوء را برای مردم و نظام اسلامی، به دنبال داشته است.
وی تصریح کرد که به همین منظور شکایتی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب علیه آقای اسحاق جهانگیری که بیشترین اتهامات را به دولت‌های نهم و دهم وارد کرده است، تنظیم و تسلیم دستگاه قضایی شد که امیدواریم در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
وکیل رئیس‌جمهور سابق تأکید کرد که اقامه حق و عدالت و پیشگیری از تداوم تشویش و تخریب اذهان مردم، یک مطالبه عمومی و قانونی محسوب می‌شود، بنابراین از دستگاه محترم قضایی انتظار می‌رود که نسبت به اعاده حیثیت موکل اینجانب و همکاران ایشان در دولت قبل اقدامات لازم را معمول دارد.
وی اضافه کرد که شکایت قضایی علیه آقای اسحاق جهانگیری، اولین اقدام در مواجهه قانونی با تبلیغات مسموم و اتهام زنی‌های ناحق علیه دولت قبل محسوب می‌شود و البته آخرین اقدام نیز نخواهد بود و علیه دیگر افترازنندگان، در هر موقعیتی که باشند، اقامه دعوی خواهد شد.
واکنش دفتر جهانگیری به شکایت احمدی‌نژاد
 همچنین در پی اظهارات وکیل رئیس جمهور سابق مبنی بر شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دفتر وی با صدور اطلاعیه‌ای به این خبر واکنش نشان داد.
متن این جوابیه به شرح زیر است:
از طرح شکایت آقای احمدی نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوء مدیریت‌های آقای احمدی نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.
انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها