فرماندار بروجرد گفت: شهدا متعلق به همه مردم و ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۴۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسلم پورقاسمیان در یادواره شهید روحانی شهید محمد توکلی افزود: شهدا همان قهرمانانی هستند که هم در دنیا به ما درس انسانیت و معنویت و ایثار آموختند و و هم در آخرت بخاطر داشتن جایگاه بزرگ شهید از محبوبیت خاصی نزد خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

 وی افزود: نشان افتخار شهدا همان ایثار و از خود گذشتگی است که باعث شد مدال افتخار شهادت را بر گردن این خوبان خداوند بیاویزند و حرکت کردن در مسیر شهدا نیاز به اخلاص عمل و ایمان و تقوا دارد.

 فرماندار بروجرد اظهار داشت : شهیدانی هم چون شهید توکلی با رهنمود های خود در جبهه های جنگ حق علیه باطل باعث شد تا رزمندگان ایران حماسه های بزرگی همچون عملیات مرصاد را رقم بزنند و هم این أمر باعث شد تا خداوند مزد زحمات این روحانی شهید را با شهادت به این عزیز ارزانی دارد.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین وسیله برای پیوند بین نسل امروز و دیروز جبهه و جنگ خواند و افزود : با برگزاری این چنین یادواره هایی میتوان پیوند عمیقی بین نسل امروز و دیروز ایجاد کرد تا جوانان و نوجوانان بدانند که روزگاری چه پهلوانان بزرگی در بین ما بوده اند و قهرمانانه رفتند.

 پورقاسمیان در پایان اظهار داشت : امیدواریم که ملت خداجوی ایران با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره پاسدارن خوبی برای خون شهدا باشند تا روزی پرچم این انقلاب را بدست صاحب اصلی اش امام  زمان (عج) برسانند.

شایان ذکر است که مراسم یادواره شهید محمد توکلی از شهدای روحانی دوران دفاع مقدس شامگاه امشب در مسجدامام محمد باقر (ع) محلی که این شهید والا مقام سالهای پیش بعنوان امام جماعت فعالیت می کردند با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهرستان بروجرد و مسئولین برگزار گردید.

ارسال نظرات