خبرگزاري بسيج: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای ستاد اطلاع رسانی جشنواره سراسری عکس رضوی، با بيان اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری می تواند قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری هر کشور را به نمایش بگذارند، گفت: جشنواره سراسری عکس رضوی از جمله جشنواره هایی است که در جریان سازی فرهنگی کشور نقش بسزایی ایفا می کند.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۵۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربایجان شرقی، سید محسن لطیفی افزود: جشنواره عکس رضوی تاثیر بسیاری در اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و همچنین تببین سیره و سنت رضوی داشته و استقبال گسترده هنرمندان عرصه های مختلف می تواند بیانگر دستیابی به اهداف متعالی این جشنواره باشد .

وي با اشاره به اینکه مفاهیم و ارزش های متعالی از طریق هنر و آثار هنری، بهتر و آسان به مخاطب انتقال داده می شود، اظهار کرد: عکس و هنر عکاسی یک هنر پویا و ماندگار است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

لطیفی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به خصوص امام رضا(ع) و نکوداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) برگزار می شود، باید روح تعاون و همکاری بین عوامل اجرایی و شرکت کنندگان به شکل مناسبی مملموس و تداوم یابد.

وی از آمادگی و همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای کمک به برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این جشنواره خبر داد .


در این جشنواره هر عکاس می تواند حداکثر پنج قطعه به صورت تک عکس با قدرت تفکیک بالاتر از چهار مگاپیکسل تهیه و با فرمت
jpeg بر روی سایت azarsh.shamstoos.ir بارگذاری کند.

جشنواره سراسری عکس رضوی همزمان با میلاد با سعادت عالم آل محمد(ص)، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به خصوص امام رضا (ع) برگزار می شود.
ارسال نظرات