فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

یادواره شهدا ایستادگی در برابر استکبار و تلاش برای سربلندی و عزت وطن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: مهمترین هدف از برگزاری یادواره های شهداء تلنگری برای ما نسبت به شکر گذاری از نعمات خداوند و اطاعت پذیری از ولایت فقیه و قدر شناسی از ارزش ها و الگوها و آرمان هاست.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار علی اسلامی   بمناسبت در سی و سومین مراسم یادواره شهید حسن علیدادی که با حضور جمع کثیری از مردم ، مسئولین و خانواده های شهداء در مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) و در جوار گلزار شهداء برگزار شد افزود: امروز یکی از وظایف مهم و سنگین همه ما مسئول و غیر مسئول ادامه راه شهدا در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل آینده برای پایبندی و قدر شناسی از داشت ها و سرمایه های گذشته و توجه به حال و آینده دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک ابراز داشت: برگزاری یادواره شهداء یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام و خواسته شهداء برای ایستادگی در مقابل با جهان استکبار ، پایبندی به ارزش های اسلامی و دفاع از حریم ولایت و اتکا به داشته ها و تلاش برای سربلندی و عزت وطن در ایمان به خدا و استعانت و توسل به قرآن ، اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام انقلاب اسلامی اظار داشت: نسل جوان امروز باید با استفاده از علم، دانش، تقویت بعد معنوی و بصیرت افزایی دینی خود توطئه دشمنان را خنثی کرده و ارتقای سطح بینش و دانش زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی را فراهم سازد.

سرگرد پاسدار اسلامی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به یومن وبرکت جانفشانی های شهداء در حوزه های مختلف علمی ، اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و غیره به الگویی بی همتا و بی بدیل در سطح کشورهای اسلامی و جهان مبدل شده است.

وی با بیان حدیثی از امام جعفرصادق (ع) که از رسول خدا (ص) نقل فرمودند اضافه کرد:سه طایفه شفاعت می‌کنند و شفاعتشان پذیرفته می‌شود: پیغمبران، علماء و شهدا، این بدان معناست که خداوند متعال در قرآن فرموده کسی که در را خدا کشته شود مرده نپندارید بلکه او زنده جاوید می باشد و شما این حقیقت را نخواهید یافت.

شهید حسن علیدادی در سن ۱۸ سالگی در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی شلمچه شهید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار